Lexus colaborează cu Universal Pictures pentru pelicula Wicked: For Good care va apărea în cinematografe pe 21 noiembrie.
Este continuarea poveștii Wicked, care anul trecut a captivat publicul global și a devenint cea mai de succes adaptare cinematografică de pe Broadway din istorie. Iar Lexus este din nou alături de această aventură invitându-i pe fani să o „Experiență OZmazing” cu un finalul epic și electrizant.

Început de poveste
Lansat anul trecut, Wicked: Part I este un muzical fantastic regizat de Jon M. Chu, după un scenariu de Winnie Holzman și Dana Fox. Este o adaptare a primului act al musicalului pus în scenă în 2003, o reinterpretare a romanului lui L. Frank Baum din 1900, „Vrăjitorul din Oz” și a adaptării sale cinematografice din 1939. În prim-plan sunt Cynthia Erivo în rolul Elphabei Thropp și Ariana Grande în rolul Glindei Upland, iar acțiunea se petrece în Țara lui Oz, înainte de sosirea lui Dorothy Gale din Kansas. În cazul de față intriga explorează relația timpurie dintre Elphaba, viitoarea Vrăjitoare Rea a Vestului, și colega ei de cameră din cămin, Galinda, care devine Glinda cea Bună.

Partea a doua
Pentru Wicked: For Good, spotul TV personalizat, „Magic in the Air” îi prezintă pe regizorul Jon M. Chu, pe soția sa, Kristin Chu și pe fiica lor, Stevie Sky Chu care s-a născut în noiembrie anul trecut, în aceeași zi cu premiera filmului Wicked de la Los Angeles. În timp ce familia se plimbă într-un Lexus LX, experimentează magia fantastică din Orașul de Smarald. Acțiunea este plasată pe melodia emoționantă a noului film, „For Good”, care se aude în sistemul multimedia Lexus Interface al vehiculului. Spotul se încheie cu sloganul Lexus, inspirat de Wicked, „Experience OZmazing” (Experimentați uimitorul OZ).

Spotul personalizat este capul de afiș al unei campanii de marketing de 360 de grade, ce va apărea într-o gamă largă de media, incluzând conținutul social co-branding și sponsorizarea premierei filmului Wicked: For Good din New York City. Spotul de 30 de secunde va fi difuzat pe Peacock, YouTube și Amazon pe toată durata perioadei promoționale, între 13 octombrie și 4 decembrie 2025.

Vă recomandăm și:
EUROCHARGE by Schaeffler 2025: 5000 km cu 8 mașini electrice – cifre de consum reale, episodul 2



