NISMO revine în Europa

0
1925

Și nu oricum, ci cu crossoverul Ariya, primul model EV de la Nissan Motorsports aflat pe piață. Mai mult, reîntoarcerea coincide cu cea de-a 40-a aniversare a mărcii NISMO.

Cu alte cuvinte Ariya NISMO este pe drum. Și, după cum spun oficialii, Ariya NISMO va fi vândut pe toate piețele europene unde crossover-ul este deja disponibil.

Ideea este că păstrându-și designul său de inspirație japoneză, NISMO ar trebui să aducă un nou nivel de performanțe al deja existentei Ariya e-4ORCE cu baterie de 87 KWh.

Delicat este că detaliile tehnice se lasă încă așteptate, cei de la NISMO pomenind doar că Aryia va veni cu o gamă de detalii exterioare „ascuțite și sportive”, că va oferi performanțe fluide și va genera o forță aerodinamică mai mare la vitezele de circuit. Iar la obținerea performanțelor mărite contribuie VDC-ul (Vehicle Dynamic Control) setat special, în combinație cu anvelopele cu aderență ridicată.

Ariya NISMO este echipată și cu un sistem e-4ORCE reglat fin pentru o mai bună distribuție a puterii și a cuplului la roți. Modelul oferă, de asemenea, o senzație G continuă și o accelerație liniară chiar și la viteze mari. Adică s-a ajuns la capacitatea de manevrabilitate în viraje rezervate de obicei sporturilor cu motor.

Pe de altă parte setările e-4ORCE maximizează performanța suspensiei față și spate asigurând o tracțiune optimă în orice vreme.

Interiorul elegant al crossoverului este bazat pe un ton de negru, dar completat de accente roșu picant care emană stil și rafinament. Acest fapt este evidențiat și mai mult de scaunele speciale NISMO ale modelului, care amintesc de mașinile Formula E. Cu alte cuvinte oferă o susținere de invidiat și confort pentru fiecare ocupant în parte.

Totuși, dacă vi s-a stârnit interesul pentru o Ariya NISMO va trebui să „rămâneți pe fază” în continuare pentru că mai multe detalii despre crossoverul sportiv vor fi dezvăluite spre finalul acestui an.

Vă recomandăm și:

Nissan Patrol Nismo: Ultimul dinozaur

Nissan GT-R – Capitol dublu

Nissan GT-R 50 via Italdesign – un monstru de 750 CP

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


6 − doi =