Noul Ford KA+

0
114

ford ka +(8)Noul Ford KA+ a fost prezentat în premieră la Cluj-Napoca, în cadrul celei de-a doua ediții a Red Bull Soapbox Race, un eveniment de curse cu mașini artizanale, care a avut loc în data de 3 septembrie, în parcul Colina.

„Ne dorim să atragem tinerii în procesul de cumpărare a modelului KA+ şi, de aceea, ne-am gândit că Soapbox Race este evenimentul ideal pentru a expune în premieră în România, acest model”, a declarat Attila Szabo, director general Ford România. „KA+ se alătură gamei Ford de autoturisme de mici dimensiuni şi oferă o alternativă nouă pentru cumpărătorii care doresc un autoturism stilat, bine echipat şi de înaltă calitate’’, a adăugat acesta.

 

ford ka +(5)Spaţiu generos pentru cinci persoane

Noul Ford KA+ este puţin mai scurt decât Fiesta, dar este cu 29 de milimetri mai înalt. Are un interior optimizat care, pentru clasa din care face parte, oferă cel mai mare spaţiu în zona capului pentru pasagerii din faţă şi spaţiu pentru picioare pentru pasagerii din spate.

ford ka +(6)KA+ este un autoturism foarte practic, având un portbagaj cu capacitate de 270 de litri – suficient pentru două valize mari – plus plierea 60/40 a banchetei şi 21 de spaţii de depozitare pentru obiecte mici în habitaclu. Zonele de depozitare includ MyFord Dock în centrul panoului de bord, care permite pasagerilor să depoziteze, monteze şi încarce dispozitive mobile precum telefoane şi sisteme de navigaţie, precum şi spaţii de depozitare în portierele din faţă care pot susţine o sticlă de 1 l, o sticlă de 0.5l şi o umbrelă mică. Un spaţiu de depozitare ascuns la capătul panoului de bord este accesibil doar când uşa şoferului este deschisă, permiţând ascunderea obiectelor valoroase.

Gama de motoare

Noul Ford KA+ oferă o gamă de motoare bazată pe propulsorul Duratec de 1,19l, disponibil în versiuni de 70 CP şi 85 CP. Combinat cu o transmisie manuală cu cinci viteze, motorul a fost construit pentru a fi uşor şi plăcut de condus atât în oraş cât şi la drum lung. Anvelopele cu rezistenţă redusă la rulare şi detalii aerodinamice îmbunătăţite, precum bara de protecţie faţă şi deschiderile grilei contribuie de asemenea la eficienţa îmbunătăţită. Ambele opţiuni de motor au emisii CO2 de 114 g/km şi un consum mixt de carburant de 5,0 l/100 km (56,5 mpg).

Clienţii din România pot comanda acest model începând cu această lună, iar primele unităţi vor ajunge în ţară în aproximativ 30 de zile.

Articolul precedentAuto Test Magazin şi Ingineria automobilului
Articolul următorBMW 2002 Hommage
Avatar
Revista Auto Test este o publicaţie lunară de specialitate editată de Registrul Auto Român și se află în cel de-al 28-lea an de apariţie. Auto Test s-a impus drept o revistă profesionistă în peisajul presei auto din România şi se bucură de o bună reputaţie printre advertiseri, importatori de automobile şi cititori. Articolele profesionist realizate tratează prezentări şi teste de automobile, cele mai recente evenimente şi tehnologii din domeniu, subiecte de istorie auto şi de divertisment, studii de cercetare socio-psihologică, informaţii referitoare la serviciile şi reglementările adoptate de RAR, informaţii practice pentru automobilişti. Auto Test beneficiază de un conţinut diversificat şi de grafică permanent actualizată, menite să ţină pasul cu tendinţele moderne ale publicisticii şi cu exigenţele cititorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


9 × noua =