Polestar 5: 884 CP pentru cel mai nou model electric din Suedia

0
5245

Suedezii de la Polestar au profitat de Salonul Auto de la Munchen pentru a prezenta oficial performantul sedan electric Polestar 5.

Anunțat de conceptul Polestar Precept prezentat în urmă cu cinci ani, noul Polestar 5 este un Grand Tourer cu cinci locuri ce va intra în concurență directă cu Porsche Taycan.

Este primul model Polester dezvoltat pe o arhitectură la 800V și va fi propus în două variante performante. Prima este Polestar 5 Dual Motor cu 748 CP și 812 Nm. Cele două motoare electrice propulsează modelul electric de la 0 la 100 km/oră în 3,9 secunde.

A doua variantă este Polestar 5 Performance cu 884 CP și 1015 Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/oră se face în 3,2 secunde.

Ambele versiuni folosesc o baterie de 112 kWh ce oferă o autonomie de 670 kilometri pentru Polestar 5 Dual Motor și de 565 kilometri pentru Polestar 5 Performance. Viteza maximă este limitată la 250 km/oră.

Sistemul permite încărcări rapide la stații DC de maxim 350 kW ceea ce înseamnă că o încărcare de la 10 la 80% se face în 22 minute. Încărcarea la un walbox AC se face cu maxim 11 kW.

Polestar mizează pe noul model pentru a reveni în atenția clienților europeni, după o perioadă dificilă pentru marca premium suedeză. Se remarcă designul curat cu linii aerodinamice inspirate din lumea aviației. Modelul dispune de un plafon panoramic cu o lungime de 2 metri. Nu există lunetă, element preluat de la modelul Polestar 4.

La interior avem o planșă de bord complet digitală cu o diagonală de 9,5 inchi, iar în spatele lui avem și un head-up display de 9 inchi. Disply-ul central are 14.5 inchi și utilizează un sistem multimedia bazat pe Android Automotive.

Sistemul audio Polestar High Performance Audio cu 10 incinte este standard, dar opțional este disponibil și un sistem Bowers & Wilkins cu 21 de incinte și o putere maximă de 1.680 W.

Pe piața din Germania, versiunea Dual Motor pornește de la 119.900 de euro, iar versiunea Performance de la 142.900 de euro.

Vă recomandăm și:

Polestar 5, un GT eco

Polestar 3: versiune nouă cu autonomie de 650 km

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

sixteen − one =