RAR Constanța

0
143

RAR Constanta (4)Am ajuns la Constanța după o ploaie zdravănă, demnă de un „cod portocaliu” ca la carte. „Din cauza furtunii s-a oprit curentul și aproape două ore am fost nevoiți să oprim activitatea. Avem mai multe mașini la coadă, dar rezolvăm rapid” ne întâmpină tonic șeful reprezentanței RAR Constanța.

RAR Constanta (3)

Vechiul sediu al RAR Constanța
Vechiul sediu al RAR Constanța

Adrian Bizineche este îmbrăcat lejer: blugi, bluză sport și adidași. „Nu-mi place costumul. Clienții sunt mai relaxați când te văd așa” îmi spune zâmbind. Adrian Bizineche lucrează la RAR de patru ani și jumătate, iar pasiunea pentru autovehicule a moștenit-o în familie. „Meșteream la mașină cu tata, prin curte. Uneori încercam să iau cheia ca să ies la o plimbare în oraș. Mici tâmpenii de copil” ne povestește gazda. Adrian are toate motivele să fie bucuros. De trei luni, după eforturi uriașe, reprezentanța din Constanța s-a mutat într-o casă nouă. În vechiul sediu activitatea se desfășura tot mai greu. Clădirea era ultimul teritoriu din Constanța fiind așezată la ieșirea din oraș spre autostradă. În plus, se degrada în fiecare zi pentru că proprietarul nu mai voia să investească în ea. Era tot mai greu pentru clienți, dar și pentru angajați. Mutarea s-a făcut peste noapte. Adrian și angajații RAR Constanța au luat în brațe birourile și calculatoarele și le-au dus în noul sediu. „Cu ajutorul colegilor de la București, în 12 ore, am transferat toată partea de comunicații, telecomunicații, internet. Am avut mari emoții, lucrul cel mai important a fost să mutăm serverul în mare siguranță” povestește ușurat Adrian Bizineche.

Adrian Bizineche și maistrul  Grațian Bărbulescu, unul dintre cei mai vechi angajați din RAR Constanța.
Adrian Bizineche și maistrul Grațian Bărbulescu, unul dintre cei mai vechi angajați din RAR Constanța.

Din punct de vedere tehnic, totul a funcționat din prima clipă fără probleme. Liniile din hală erau cele mai importante, birourile mai puteau aștepta. Noul sediu se află pe un inel din interiorul orașului, pe strada Eliberării la numărul 46, într-o zonă foarte bună în care, în ultima vreme, s-au ridicat multe blocuri. Localnicii știu bine locul. Aici a fost înainte o bază a Regiei Autonome de Transport Constanța unde veneau troleibuzele. Noile condiții sunt foarte bune. Activitatea se desfășoară pe trei linii, vechiul sediu era dotat doar cu o linie și jumătate. „Asta înseamnă un timp mai mic de așteptare pentru clienți. Nu vreau ca oamenii să-și piardă vremea pe la RAR” spune Adrian Bizineche. Constanța este un oraș special, aici ajung foarte multe mașini din Bulgaria și nu toate sunt în stare tehnică bună. Sunt clienți care se supără dacă sunt respinși. „Trebuie să înțeleagă foarte bine că toată această activitate se face pentru siguranța lor și a celorlalți participanți la trafic” îmi spune gazda.

Parcarea noului sediu are o suprafață de un hectar. „Putem să ne organizăm activitatea mai bine” spune șeful RAR Constanța.
Parcarea noului sediu are o suprafață de un hectar. „Putem să ne organizăm activitatea mai bine” spune șeful RAR Constanța.

Reprezentanța este dotată și cu un container special pentru Control Tehnic în Trafic. Acesta poate fi montat în orice loc de oraș. După aceste inspecții din trafic a ajuns la concluzia că românii au mai multă grijă de mașini, iar problemele grave sunt tot mai puține. „Este important să nu găsim defecțiuni la direcție sau la sistemul de frânare” ne informează Adrian. În fiecare zi pe la RAR Constanța trec între 120-130 de mașini, iar clienții au la dispoziție o sală de așteptare de unde le pot vedea în orice moment. Pentru o programare, în vederea obținerii Cărții de Identitate a Vehicului, termenul maxim de așteptare este de șapte zile. „Facem toate eforturile să îl scurtăm” spune Adrian Bizineche. Turul s-a încheiat și atunci am realizat de ce șeful reprezentanței era atât de relaxat când ne-am întâlnit. Pana de curent era o amintire. În hală, după o oră, mai erau doar câteva maşini.

Text / Foto: Sorin BARBU

Articolul precedentPrimul SUV electric din istoria Jaguar
Articolul următorLimuzina Varșovia
Avatar
Revista Auto Test este o publicaţie lunară de specialitate editată de Registrul Auto Român și se află în cel de-al 28-lea an de apariţie. Auto Test s-a impus drept o revistă profesionistă în peisajul presei auto din România şi se bucură de o bună reputaţie printre advertiseri, importatori de automobile şi cititori. Articolele profesionist realizate tratează prezentări şi teste de automobile, cele mai recente evenimente şi tehnologii din domeniu, subiecte de istorie auto şi de divertisment, studii de cercetare socio-psihologică, informaţii referitoare la serviciile şi reglementările adoptate de RAR, informaţii practice pentru automobilişti. Auto Test beneficiază de un conţinut diversificat şi de grafică permanent actualizată, menite să ţină pasul cu tendinţele moderne ale publicisticii şi cu exigenţele cititorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


5 × = treizeci cinci