Eterniti Motors, tuner specializat în modificarea mașinilor de lux, cu sediul la Londra, a prezentat primul său model dezvoltat in-house. Artemis este primul „super-SUV” din lume. Cel puțin așa susțin cei de la Eterniti, care au inventat termenul pentru a defini o nouă clasă de autovehicule, caracterizată de niveluri foarte înalte de performanță, de lux și de exclusivitate, așa cum cer clienții extrem de bogați. La bază, Eterniti Artemis este un Porsche Cayenne Turbo, dar care a fost supus unui program extins de modificări, sub toate aspectele: construcție, motorizare, dotări și finisaje. Rezultatul final este aproape o altă mașină, fapt ce justifică pretenția firmei britanice de a nu fi încadrată ca simplu tuner, ci ca producător auto, cum este Brabus, companie care, în Germania, are statut oficial de constructor de automobile, chiar dacă produsele sale sunt modele Mercedes și Smart radical modificate.
Artemis are zona pasagerilor din spate asemănătoare cu cea a limuzinelor de lux, cu două fotolii extensibile, tapisate cu piele naturală și dotate cu sisteme de încălzire și de răcire. Spațiul pentru picioare este unul regesc, iar la dispoziția celor doi pasageri stau un compartiment refrigerat pentru băuturi și conexiuni pentru tablete iPad. Întreg habitaclul este finisat manual, pe lângă pielea naturală, fiind folosite și alte materiale de calitate, cum ar fi lemnul de esențe nobile, fibra de carbon și aluminiul. Până și mocheta este fabricată dintr-un material textil special, aspectuos și de mare rezistență, cusut manual. Sistemul audio este high-fidelity, iar consola centrală este dominată de display-ul tactil cu diagonală mare al sistemului de navigație GPS. Deasupra acestuia, în partea superioară a bordului, și-a făcut „culcuș” un cadran circular cu funcții multiple: ceas, busolă și afișaj al termometrului. Călătoria cu Artemis este una extrem de confortabilă și de sigură, datorită suspensiilor pneumatice și sistemului de frânare de înaltă performanță. Jantele din aliaj ușor au diametrul de 23 inci și sunt dotate cu anvelope sport de 315/25 R 23.
Motorul V8 biturbo de 4.806 cmc produce 600 CP/6.000 rpm și un cuplu maxim de 750 Nm/2.500-4.600 rpm. Ajutat de o tracțiune integrală activă și o transmisie secvențială cu 8+1 trepte, Eterniti Artemis are nevoie de 4,5 secunde pentru 0-100 km/h, iar viteza maximă este de peste 290 km/h. Propulsorul și trenul de rulare au fost atent modificate de o echipă tehnică specializată în pregătirea mașinilor de curse, condusă de renumitul inginer Alastair Macqueen. Acesta este cunoscut pentru faptul că este cel care a dezvoltat, până în faza de producție, modelul Jaguar XJ220, supercarul britanic ce a deținut recordul mondial de viteză pentru o mașină de serie la sfârșitul anilor ‘70. De asemenea, lui Macqueen i se datorează trei victorii în Cursa de 24 de ore de la Le Mans (în 1988 și 1990, cu Jaguar, și în 2003, cu Bentley). Pilotul de teste a fost Johnny Herbert, învingător în trei mari premii de Formula 1, în anii ’90. Acesta a avut o contribuție importantă în privința reglajelor și a setărilor mașinii și este și ambasador al mărcii britanice.
Eterniti Artemis are un preț de pornire de 210.000 lire sterline (aproximativ 270.000 euro), fără taxe, și se fabrică numai pe comandă.