Suzuki Cappuccino este propunerea cu care producătorul japonez încearcă să atragă atenția. Jurnaliștii de la Carscoops au calculat și spun că modelul va fi readus la viață după aproape 30 de ani, scopul acestei reveniri fiind o concurență cu Mazda MX-5.
Suzuki Cappuccino, o decapotabilă ce va fi relansată în anul 2026
Suzuki Cappuccino este un model mai puțin cunoscut de publicul larg în Europa, dar celebru în rândul pasionaților de mașini, în special pe continentul asiatic. Mai exact, este vorba despre o nouă generație pentru Suzuki Cappuccino, care urmează să fie lansată în 2026, potrivit informațiilor apărute recent în presa japoneză și preluate de Carscoops.
Noul model ar urma să fie un viitor rival pentru Mazda MX-5 pe piața internațională și un concurent pentru modele destinate pieței japoneze, cum ar fi Daihatsu Copen și Toyota S-FR. Față de modelul original, produs între 1991 și 1998, viitorul Suzuki Cappuccino va crește semnificativ în dimensiuni. Acesta ar putea avea o lungime de 3895 milimetri și un ampatament care măsoară 2410 milimetri, potrivit presei din Japonia.
Cu alte cuvinte, viitorul Suzuki Cappuccino va fi mai scurt cu 20 milimetri față de Mazda MX-5, însă ampatamentul va fi cu 100 milimetri mai lung.
- Citește și: Suzuki Jimny, „adio” cu o ediție specială
Suzuki Cappuccino: motorizări
Sursa citată spune că există informații că noul model ar urma să primească un motor în trei cilindri, turbo, de 1.3 litri, care va dezvolta undeva între 120 și 150 de cai putere.
Ar putea exista și un motor mai mare, de 1.6 litri în patru cilindri, aspirat natural. Indiferent de motorizare, noul model va avea tracțiune spate și două opțiuni în ceea ce privește cutia de viteze: manuală și automată.
Modelul original Suzuki Cappuccino a fost o decapotabilă de dimensiuni foarte mici, fiind încadrat în segmentul kei-car, un segment popular în Japonia pentru mașini mici și cu puțină putere. Primul Suzuki Cappuccino era disponibil cu două motoare de 700 cm3, care dezvoltau 64 de cai putere. În Europa, cea mai mare piață pentru Suzuki Cappuccino a fost cea din Marea Britanie, acolo unde au fost vândute peste 1100 de exemplare.