Noul Maserati GT2 Stradale: caroserie din fibră de carbon și motor de 640 CP. FOTO

0
965
Maserati GT2 Stradale/Sursa FOTO: Maserati.com

Maserati a prezentat noul GT2 Stradale, la Monterey Car Week. Este un model spectaculos, derivat din MC20, care aduce îmbunătățiri semnificative atât la nivel de performanță, cât și la nivel de design aerodinamic. Noul GT2 Stradale este o versiune de stradă a modelului de competiție Maserati MC20 GT2 și se remarcă printr-un motor mai puternic și o caroserie optimizată aerodinamic.

Maserati GT2 Stradale, spectaculos și performant

Noul Maserati GT2 Stradale are un aer fioros și sportiv în același timp la care contribuie prizele de aer mai mari din partea din față, dar și o capotă frontală nouă cu șase prize de aer. Aripile față au prize de aer integrate, pentru o răcire mai eficientă, ceea ce indică faptul că aveam de-a face cu un soi de fiară, care nu se va lăsa prea ușor îmblânzită.

Pragurile laterale noi completează linia aerodinamică, dar se remarcă imediat și eleronul reglabil și difuzorul din spate, ambele confecționate din fibră de carbon. Jantele noi sunt fixate cu o singură piuliță centrală și contribuie la reducerea masei neamortizate.

Maserati GT2 Stradale continuă tematica sportivă și la interior unde găsim din belșug fibră de carbon. Volanul este mai gros, deși are mai puține comenzi și include luminițe pentru schimbarea treptelor de viteză. Un instrumentar digital și un ecran central de 10.25 inch domină partea tehnologică a cabinei, conform informațiilor de pe site-ul oficial.

Scaunele sport au carcasă dublă din fibră de carbon, disponibile în două dimensiuni și oferă o poziție de condus mai joasă și sunt reglabile manual. Centurile de siguranță au patru prinderi pot fi fixate pe o bară specială montată în spatele scaunelor.

Maserati GT2 Stradale, motor cu 10 cai mai puternic decât cel de la MC20

Noul GT2 Stradale păstrează motorul V6 Nettuno de 3.0 litri bi-turbo de pe MC20, dar acum dezvoltă 640 CP, cu 10 cai putere mai mult decât versiunea standard. Caroseria din fibră de carbon contribuie la o reducere a masei totale cu 60 de kilograme, ceea ce îi permite să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 2.8 secunde.

GT2 Stradale beneficiază și de o suspensie mai rigidă, derivată din modelul de competiție și un mod de rulare Corsa Evo oferit prin pachetul Performance Pack, care îmbunătățește personalizarea experienței de condus.

Maserati nu a dezvăluit încă prețul oficial al noului GT2 Stradale și nici nu a comunicat câte exemplare vor fi produse.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


trei × = 12