Adrian Cristea, în vizită la RAR

0
88
Adrian Cristea

Adrian Cristea și-a cumpărat o mașină superbă. S-a grăbit să meargă la Registrul Auto Român pentru a obține documentele necesare înmatriculării. Adrian Cristea are mai multe mașini, dar a vrut să-și cumpere și o autovehicul clasic. Fostul fotbalist este fericitul proprietar al unui Opel Rekord P2, o mașină fabricată în anul 1962.

Adrian Cristea nu a vrut să dezvăluie cât a plătit pentru o asemenea „bijuterie”, dar potrivit specialiștilor în domeniu, o atfel de mașină poate ajunge și la 30.000 de euro. Mașina lui Adrian Cristea arată impecabil, iar clienții de la Registrul Auto Român i-au cerut voie fostului fotbalist să facă poze.

Mașina lui Adrian Cristea este un Opel Rekord P2. Producția acestui acestuia a început în anul 1960 și a înlocuit modelul P1.  Opel Rekord P2 a fost extrem de apreciat și a ocupat locul doi în topul vânzărilor fiind depășit, pe segmentul său, doar de Volkswagen Beetle. În ciuda succesului, acest model nu s-a fabricat decât 30 de luni, iar în luna februarie a anului 1963 a fost înlocuit. S-au produs 787.684 de unități, iar prețul a fost de 6500 de mărci germane. Cei care își doreau și alte dotări puteau ajunge să plătească și 11.635 de mărci germane.

Despre Opel Rekord P2 se spunea la vremea respectivă că este o mașină „strașnică”, în ton cu vremurile. Era mai puțin ornată decât predecesorul său, ceea ce o făcea „mai puțin americană”. Specialiștii acelor vremuri au spus că acest model este inspirat de Opel Olympia, un vehicul fabricat în anul 1937. De altfel existau o mulțime de elemente comune: elemente de design, materiale folosite la interior. Opelul din 1937 era echipat cu un motor de 1488 cc, iar specialiștii l-au modificat foarte puțin pentru P2.

Adrian Cristea are în garaj și alte mașini scumpe, dar acesta este singurul său model clasic. Adrian Cristea a început fotbalul la Poli Iași, iar în anul 2004 a fost transferat la Dinamo București. Fanii „câinilor” din Ștefan cel Mare au fost impresionați de driblingurile și fentele sale, așa că i-au spus „Prințul”. Cristea a mai jucat în România la U. Cluj, Petrolul Ploiești, iar în anul 2013 a ajuns la Steaua. Are nouă meciuri în echipa națională a României și a făcut parte din lotul care a participat la Campionatul European din anul 2008. Legenda spune că aventura la națională s-a încheiat după un diagol memorabil cu Victor Pițurcă. Selecționerul de la acea vreme i-a cerut să fie mai rapid și să alerge mai mult. „Acesta este ritmul meu, mai mult nu se poate”, a răspuns jucătorul. Adrian Cristea s-a lăsat de fotbal în anul 2017. Are mai multe afaceri în domeniul modei și a investit într-o fabrică de mobilă. Cristea este un abonat al „tabloidelor”, iar relația cu Bianca Drăgușanu l-a așezat de multe pe prima pagină a ziarelor.

4 trofee a câștigat Adrian Cristea de-a lungul carierei: titlul de campion în Liga 1 cu Dinamo (2007), Cupa României cu Dinamo (2006), Supercupa României cu Dinamo (2005) și titlul de campion în Liga 1 cu Steaua (2014). Are titlul cu roș-albaștrii, cu toate că în a doua parte a sezonului 2013-2014 nu a jucat deloc, fiind în litigiu cu echipa antrenată pe atunci de Laurențiu Reghecampf.
7 cluburi are Adrian Cristea în CV: Politehnica Iași (2001-2004), Dinamo (2004-2010), Universitatea Cluj (2011-2012, 2014), Petrolul Ploiești (2012-2013), Standard Liege (2013, împrumut), Steaua(2013), Concordia Chiajna (2014-2017).

Articolul precedentPal-V Liberty: Mașina cu elice
Articolul următorTrei sportivi români pe circuitul din Austria
Avatar
Revista Auto Test este o publicaţie lunară de specialitate editată de Registrul Auto Român și se află în cel de-al 28-lea an de apariţie. Auto Test s-a impus drept o revistă profesionistă în peisajul presei auto din România şi se bucură de o bună reputaţie printre advertiseri, importatori de automobile şi cititori. Articolele profesionist realizate tratează prezentări şi teste de automobile, cele mai recente evenimente şi tehnologii din domeniu, subiecte de istorie auto şi de divertisment, studii de cercetare socio-psihologică, informaţii referitoare la serviciile şi reglementările adoptate de RAR, informaţii practice pentru automobilişti. Auto Test beneficiază de un conţinut diversificat şi de grafică permanent actualizată, menite să ţină pasul cu tendinţele moderne ale publicisticii şi cu exigenţele cititorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


8 + = paisprezece