La sfârșitul acestui an, Citroen își va extinde gama cu două modele în trei volume, C4L, versiunea cu ampatament mărit a compactei C4, și C-Elysee. Cele două modele vor avea ca ținte piețele țărilor emergente, în special China, Rusia și Europa de Est, inclusiv România
Citroen C4L are un ampatament de 2,71 m (cu 10 cm mai mare decât la C4 hatchback) și o lungime totală de 4,62 m. Portbagajul are capacitatea de 440 litri, cu peste 80 de litri mai puțin decât al modelului Peugeot 408, pe a cărui platformă este construit. La lansare, motorizările de care va dispune C4L vor fi numai pe benzină, un 1.6 THP turbo în două trepte de putere, 155 și 170 CP, și un 1.8 VTi de 135 CP. Propulsorul de 1,6 litri va fi cuplat, în ambele variante, la o transmisie automată cu 6+1 trepte, disponibilă, ca opțiune, și pentru 1.8 VTi, dotat standard cu o cutie de viteze manuală cu 6+1 raporturi.
C-Elysee nu este altceva decât versiunea Citroen a modelului entry-level Peugoet 301. Atuul lui C-Elysee este ampatamentul de 2,65 m, cel mai mare din clasă, la o lungime totală de 4,43 m și o lățime de 1,71 m. Citroen C-Elysee va fi concurent direct pentru Skoda Rapid și va miza pe spațiul său interior generos și pe portbagajul de 506 litri. Sub capota sa își vor găsi loc trei variante de motorizare: noul 1.2 VTi în trei cilindri de 72 CP, 1.6 VTi 115 CP, ambele pe benzină, și dieselul 1.6 HDI de 92 CP.
Cele două sedanuri vor fi fabricate la uzina din Wuhan (China), C4L urmând să fie produs și la Vigo (Spania), alături de Peugeot 301, iar C-Elysee, și la Kaluga, în Rusia.