BMW: The Escape. O reuşită surprinzătoare

0
100

bmw the escape (1)Scurtmetrajul The Escape produs de BMW Films a avut avanpremiera europeană în România, cu o proiecţie în cadrul festivalului Le Films de Cannes a Bucarest.

Premieră europeană la Bucureşti, filmul The Escape a fost prezentat în ziua de închidere a festivalului.

bmw the escape (8)Regizat de un nume nominalizat la Academy Award, Neill Blomkamp (District 9, Elysium), scurtmetrajul plin de acţiune i-a avut în prim-plan pe starul seriei originale BMW Films şi actor nominalizat la Oscar, Clive Owen (Closer, Children of Men), care şi-a reluat rolul The Driver, pe Dakota Fanning (War of the Worlds, I am Sam), pe Jon Bernthal (The Punisher, Daredevil) şi pe actriţa nominalizată la Oscar Vera Farmiga (The Departed, Up în the Air). Alături de aceştia „a jucat” şi noul BMW Seria 5, un 540i de 340 CP.

bmw the escape (6)În Bucureşti, filmul a fost prezentat pe 23 octombrie, la ora 21:00 cu câteva ore înainte de lansarea on-line, în cadrul festivalului. Seria BMW Films are o legătură specială cu Festivalul de Film de la Cannes, unde a avut proiecţii speciale în 2001 şi 2003, astfel că evenimentul de la Bucureşti vine ca o continuare a acestei colaborări. După evenimente speciale din SUA şi Canada, proiecţia din România a fost singurul eveniment european dedicat noului proiect BMW Films.

bmw the escape (3)The Escape a închis oficial festivalul alături de documentarul Gimme Danger, o poveste plină de energie despre formaţia rock The Stooges.

„Seria de scurt metraje BMW Films „The Hire” este cu adevărat un fenomen pop-culture. Dincolo de premii, de prezentări în festivaluri sau muzee, este prima serie de gen care a devenit virală pe internet şi acum este un model pentru mulţi, inclusiv alţi producători auto de prestigiu. Practic, „The Hire” a creat o nouă nişă în cinematografie. Suntem singura ţară din Europa care a organizat o proiecţie oficială a noului film din serie şi asta înainte de lansarea oficială on-line. Acesta este un motiv de mare mândrie pentru echipa BMW România! Arată aprecierea de care se bucură Festivalul Le Film de Canes a Bucarest, dar şi interesul deosebit pe care îl arătăm pentru noul BMW Seria 5, modelul prezentat în film. Un debut mai spectaculos nu puteam pregăti pentru acest automobil”, explică Wolfgang Schulz, director general BMW Group România.

bmw the escape (2)The Escape este un omagiu adus la a 15-a aniversare a seriei originale, „The Hire”, una extrem de apreciată de critici şi de fani, care a inclus opt scurtmetraje lansate pe parcursul a două sezoane, 2001 şi 2002. Fiecare proiect original BMW Films a fost regizat de unele dintre cele mai bune şi mai strălucitoare talente de la Hollywood şi l-a avut ca protagonist pe Clive Owen, pe atunci un star în devenire, în rolul misteriosului Driver angajat pentru a îndeplini diferite misiuni.

P90240899_highRes_bmw-film-the-escape-Primul film din seria „The Hire” a fost lansat în 200, exclusiv online, pe BMWFilms.com şi a strâns peste 100 de milioane de vizualizări înainte de apariţia internetului de mare viteză şi lansarea YouTube. De asemenea, a inspirat şi Festivalul Internaţional de Publicitate de la Cannes, care în 2003 a creat premiul Titanium Lion care onorează ideile ce redefinesc peisajul creativ. Pe lângă faptul că a cucerit primul Titanium Lion, filmele din serie şi-au adjudecat premii şi aprecieri importante: în 2003, filmuleţele din seria „The Hire” au fost introduse în colecţia permanentă a Muzeului de Artă Modernă New York (MOMA), în 2009 au fost primite în Clios Hall of Fame şi în 2011 au fost desemnate „The Best of the Digital Decade” de către The One Show.

Aici puteţi urmări The Escape:

Sau pe www.bmwfilms.com
Şi „behind the scenes”:

Articolul precedentTEST: Ford Fiesta ST – Fiesta totală
Articolul următorOpel Kadett împlinește 80 de ani
Avatar
Revista Auto Test este o publicaţie lunară de specialitate editată de Registrul Auto Român și se află în cel de-al 28-lea an de apariţie. Auto Test s-a impus drept o revistă profesionistă în peisajul presei auto din România şi se bucură de o bună reputaţie printre advertiseri, importatori de automobile şi cititori. Articolele profesionist realizate tratează prezentări şi teste de automobile, cele mai recente evenimente şi tehnologii din domeniu, subiecte de istorie auto şi de divertisment, studii de cercetare socio-psihologică, informaţii referitoare la serviciile şi reglementările adoptate de RAR, informaţii practice pentru automobilişti. Auto Test beneficiază de un conţinut diversificat şi de grafică permanent actualizată, menite să ţină pasul cu tendinţele moderne ale publicisticii şi cu exigenţele cititorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


− cinci = 3