Continental România reia treptat producția. Ce unități rămân închise

0
41

Continental România a reluat producția la două dintre fabricile din România. S-au întors le serviciu angajații celor două facilități din Timișoara. Unitățile de la Nădab și Carei rămân oprite până la finalul lunii.

Fabricile din România încearcă să înceapă producția, după ce activitatea le-a fost serios perturbată de pandemia de COVID-19. Dacia și Ford au anunțat că încep activitatea, iar de la Timișoara vine alte vești bune. Grupul Continental, cel mai mare producător de componente auto din România, și-a reluat producția la fabricile din Timișoara. Aici se produc anvelope, curele de transmisie și conducte de aer condiționat. Rămân închise până la data de 30 aprilie unitățile din Nădab și Carei, care se ocupă de producția de furtunuri.

Situația din unitățile de producție diferă de la caz la caz. Un lucru este cert. Producția a fost serios afectată, iar activitatea se va relua, la capacitate maximă, cu mare dificultate.

  • Fabrica de componente electronice din Timișoara își va ajusta producția ca urmare a cererii scăzute în perioada dintre între 13 și 20 aprilie;
  • Fabrica de componente electronice din Sibiu își ajustează producția ca urmare a cererii scăzute între 11 și 27 aprilie;
  • Fabrica producătoare de anvelope din Timișoara a avut activitatea suspendată temporar în perioada 25 martie – 7 aprilie;
  • Fabrica producătoare de curele de transmisie și conducte de aer condiționat din aluminiu din Timișoara a avut activitatea suspendată temporar în perioada 30 martie – 10 aprilie;
  • Fabricile producătoare de furtunuri din Nădab și Carei, vor avea activitatea suspendată în perioada 30 martie – 30 aprilie.

„Pentru angajați, acest lucru înseamnă, în funcție de situația fiecăruia: concediu la cerere, plată în avans pentru zile de lucru care vor fi recuperate ulterior sau, în unele cazuri, șomaj tehnic. Oferim angajaților noștri echipamente de protecție dacă sunt disponibile și autorizate de autorități. Prin măsurile luate deja, dorim în special să ne protejăm angajații. Alte măsuri vor fi inițiate la nivel local, după cum este necesar”, au comunicat reprezentanții companiei.

Vești bune și de la Michelin

Și producătorul de anvelope Michelin reia treptat activitatea, după ce la finalul lunii martie a „închis porțile”. Primul pas îl va face fabrica de cord metalic de la Zalău. Nu s-a luat încă o decizie pentru uzinele de anvelope de la Zalău și Florești.

Din 8 aprilie, activitatea de producţie de la Zalău Cord este reluată progresiv. Măsurile sanitare necesare au fost implementate, conform cu legislaţia în vigoare şi cu reglementările interne. Prioritatea noastră este să protejăm sănătatea şi siguranţa angajaţilor noştri. Uzina de la Floreşti şi uzina Zalău Anvelope rămân deocamdată închise, cu excepţia anumitor activităţi critice sau cu foc continuu, care au un program specific”, a declarat, pentru Agerpres, Alina Marcu, PR Manager Michelin Central and South Europe.

Cordul metalic este una dintre cele mai importante componente ale carcasei anvelopei. În fabrica din Zalău lucrează circa 700 de angajaţi, iar în celelalte două fabrici ale grupului mai muncesc încă 2.800 de oameni.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


sapte − 5 =