Distinguished Gentleman’s Drive, pentru prima dată la București

0
216

Evenimentul caritabil Distinguished Gentleman’s Drive se organizează în premieră în România pe 1 octombrie și aduce la start proprietari de mașini clasice, într-un marș al camaraderiei și al mobilizării pentru două cauze sensibile.

Distinguished Gentleman’s Drive  (DGD) celebrează spiritul mașinilor clasice fabricate înainte de 1980, bonomia și spiritul de întrajutorare pentru conștientizarea cancerului de prostată și a suicidului în rândul bărbaților.

Anual pierdem peste 500.000 de bărbați din cauza suicidului. Adică un bărbat la fiecare minut. Aceasta statistică trebuie să se schimbe. Bărbații români au o rată mai ridicată a suicidului, raportul fiind de 16.5%, versus cel al româncelor, de 3.3% – așadar de peste 5 ori mai mare. În România incidența cancerului și mortalitatea cauzată de cancer depășesc media UE, cu 283 decese la 100.000 de locuitori, versus 264 în UE. Acest lucru indică existența unor deficiențe în diagnosticarea cancerului și în rezultatele tratamentului

Aceste cifre sunt un indicator important al unor probleme care trebuie abordate sau de care trebuie să se țină seama în cadrul societății.

Pentru prevenția cancerului de prostată se recomandă testul de sânge PSA (măsurarea antigenului) pentru bărbații de peste 50 de ani, iar pentru cei cu un istoric în familie li se recomandă începând cu vârsta de 40-45 de ani”, declară Cristian Mirvald, asistent universitar și medic primar urologie.

Cu ocazia DGD, inițiatorii și organizatorii din fiecare țară trag un semnal de alarmă pentru conștientizarea acestor maladii și prevenirea lor printr-un îndemn la vizite/ controale periodice.

Pentru prevenția acestor cauze zeci de mii de oameni din întreaga lume se înregistrează, donează, participă sau susțin în diferite feluri cauza. Rezultatul este satisfăcător din mai multe puncte de vedere, dar cel mai important este clar îmblânzirea acelor cifre sumbre, statistici șocante, iar Bucureștiul respectiv România are o evoluție fantastică la capitolul întrajutorare și înțelegere.

Așa că vă invităm alături de noi să susțineți cauza. Puteți dona în numele oricărui participant din cei înscriși chiar dacă nu participați, și puteți răspândi mesajul caritabil pe social media și în rândul prietenilor și familiilor, declară Răzvan Buzoianu, gazdă a primei ediții Distinguished Gentleman’s Drive Bucharest și organizator în România al Distinguished Gentleman’s Ride de 10 ani de zile.

Înscrierile sunt deschise pe platforma evenimentului. Pentru participare este necesară crearea unui profil, înscrierea cu o mașină clasică și o donație în slujba cauzei.

Locația de start, precum și traseul și destinația sunt secrete din motive obiective și vor fi comunicate participanților înainte de eveniment, după înregistrare. Numărul participanților pentru prima ediție este limitat la 50 de autoturisme clasice. Participanții pot veni însoțiți.

Istoric

Distinguished Gentleman’s Drive a apărut în Sydney, Australia, în 2012. Mark Hawwa s-a inspirat din serialul Mad Men (despre publicitarii anilor 60-70, cu probleme emoționale) și a decis că o plimbare tematică ar fi o modalitate excelentă de a combate stereotipul adesea negativ al motocicliștilor și de a conecta comunitatea mondială de motociclism și de a strânge fonduri pentru o cauză importantă pentru fiecare bărbat. Din 2021, evenimentul s-a extins și către publicul pe 4 roți și celebrează spiritul mașinilor clasice fabricate îninte de 1980, într-un ton elegant, relaxat, ce facilitează o interacțiune socială menită să formeze o tradiție în spiritul The Distinguished Gentleman’s Drive alături de mii de participanți din întreaga lume.

Din 2012 și până azi s-a reușit colectarea a peste 37,6 mil. de dolari în cele peste 200 de țări care au răspuns misiunii acestor evenimente. Donațiile sunt direcționate în cercetarea și prevenția de cancer de prostată și testicular, dar și către identificarea și tratarea afecțiunilor mentale și prevenția suicidului în rândul bărbaților. Fondurile sunt coordonate și administrate direct de către Movember, singura fundație acționează care la scară globală pentru aceste cauze.

Articolul precedentModele BMW sub lumina Portugaliei – a doua ediţie a expoziţiei #BMWPhotoCamp la Galeria Galateca
Articolul următorVolvo ÖV4: Originalul
Avatar
Revista Auto Test este o publicaţie lunară de specialitate editată de Registrul Auto Român și se află în cel de-al 28-lea an de apariţie. Auto Test s-a impus drept o revistă profesionistă în peisajul presei auto din România şi se bucură de o bună reputaţie printre advertiseri, importatori de automobile şi cititori. Articolele profesionist realizate tratează prezentări şi teste de automobile, cele mai recente evenimente şi tehnologii din domeniu, subiecte de istorie auto şi de divertisment, studii de cercetare socio-psihologică, informaţii referitoare la serviciile şi reglementările adoptate de RAR, informaţii practice pentru automobilişti. Auto Test beneficiază de un conţinut diversificat şi de grafică permanent actualizată, menite să ţină pasul cu tendinţele moderne ale publicisticii şi cu exigenţele cititorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


+ sapte = 14