Horse Range Extender

0
2252

HORSE dezvăluie următoarea generație de sisteme de propulsie Range Extender pentru vehicule de pasageri și vehicule comerciale ușoare.

Despre ce este vorba?

Despre un sistem de propulsie care are o autonomie declarată de 200 km în modul integral electric, iar motorul termic adăugă încă 600 km ajungându-se astfel la o autonomie totală de 800 km. Acest lucru oferă practic șoferilor călătorii pe distanțe lungi, permițându-le în același timp acces ușor la zonele cu emisii scăzute.

Veți spune „ok. și?”… partea bună este că bateria de înaltă tensiune are aproximativ jumătate din dimensiunea unei baterii destinate unui EV pur, oferind atât economii semnificative de costuri și greutate, cât și o presiune redusă asupra lanțului critic de aprovizionare cu minerale pentru fluxurile de fabricație.

Apoi, motorul termic funcționează ca o sursă de alimentare la bord pentru bateria vehiculului. Astfel bateria este alimentată printr-un generator electric care produce 50 kW pentru modelele de vehicule de pasageri și 80 kW pentru modelele de vehicule comerciale ușoare. Și, evident, menține nivelul de încărcare al bateriei de înal­tă tensiune folosită pentru alimentarea motorului electric de antrenare a roților.

Avantajul tehnologiei Range Extender este că motorul funcționează în mod constant într-o fereastră de funcționare de înaltă eficiență (ca interval de turații), minimizând consumul de combustibil și emisiile.

Ce ar mai fi de spus?

Spre deosebire de PHEV-urile tradiționale, motorul cu ardere al unui „prelungitor de autonomie” nu conduce niciodată direct roțile vehiculului. Când starea de încărcare a bateriei este suficientă, motorul se va opri automat.

Bateria vehiculului poate fi încărcată, de asemenea, într-un mod similar cu un vehicul electric, folosind un încărcător public sau o sursă de alimentare casnică. Când este utilizat cu carburanți cu emisii scăzute de carbon, aceasta înseamnă că amprenta în timpul existenței unui vehicul cu tehnologie Range Extender este comparabilă cu un EV echivalent cu rază lungă de acțiune.

Tehnologia HORSE Range Extender a fost proiectată să funcționeze în orice arhitectură existentă de vehicul, indiferent dacă este proiectată pentru vehicule electrice sau motoare cu ardere tradițională. Dimensiunea bateriei oferă o mai mare flexibilitate a caroseriei, permițând o eficiență mai mare în proiectarea vehiculului.

Ce-i cu HORSE?

Este un joint venture dintre Renault Group și Geely Holding denumit oficial HORSE Powertrain Limited și care valorifică întregul know-how industrial și activele Grupului Renault. Are sediul central în Londra și operează trei centre de cercetare și dezvoltare și opt fabrici de producție de trenuri propulsoare în Argentina, Brazilia, Chile, Portugalia, România, Spania și Turcia. Pentru România, evident, este vorba despre centrele de la Titu și Mioveni.

Vă recomandăm și:

Dacia Spring: facelift major pentru modelul electric de oraș

Dacia Jogger Hybrid 140 – Momentul hibrid

Renault Duster, lansat în Turcia

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


+ 2 = unsprezece