Lumea auto în vremea pandemiei – ce se întâmplă pe rețelele de socializare?

0
65

Din cauza pandemiei care ne-a dat tuturor viețile peste cap, am ajuns să petrecem mai mult timp acasă, ceea ce, de multe ori, se traduce prin mai mult timp în fața televizoarelor sau PC-ului/ laptopului/ telefonului. Dacă în privința televizorului mulți s-au lămurit și fie au redus consumul, fie l-au eliminat definitiv, nu același lucru se poate spune despre fascinanta lume virtuală.

Ca să vină în întâmpinarea acestei nevoi crescute de relaxare, distracție și chiar inventivitate mai ales în petrecerea timpului cu copiii, lumea auto s-a adaptat și a venit cu idei care mai de care mai năstrușnice. Dacă despre ajutorul binevenit oferit de industria auto sistemului medical și celor aflați în nevoie în această perioadă am tot scris, acum vă invit într-un tur virtual pe paginile acestora, să vedem ce le-au transmis fanilor.

Aston Martin ne îndeamnă să stăm acasă și să ne delectăm cu un playlist intitulat sugestiv #KeepParked sau poate să colorăm după bunul plac un DBS Superleggera.

Audi și-a modificat logo-ul în spiritul distanțării sociale și a creat pentru fanii mărcii mai mari sau mai mici o carte de colorat numai bună pentru cine se plictisește acasă.

Bentley le amintește fanilor de campania BeSafe – siguranța angajaților se află pe primul loc, chiar și în condițiile muncii de acasă.

Și BMW are o carte de colorat cu propriile modele și își încurajează followerii cu mesaje de tipul #StaySafe. Și, bineînțeles, să nu uite că pot să urmărească oricând campionatele virtuale organizate.

Citroen rememorează istoria modelelor sale celebre, organizează quiz-uri și ne prezintă colecția de jocuri tocmai bune pe timp de izolare la domiciliu.

Dacia, la fel ca ceilalți producători, își îndeamnă clienții să își achiziționeze online automobilul preferat.

DS ne invită la un tur virtual la Louvre și la interviuri cu experții DS. Și aici găsim provocarea de a colora modelul favorit.

Desenăm și colorăm și pe pagina Fiat cu ocazia aniversării a 50 de ani de la Misiunea Apollo 13 sau de Paște și ne lăudăm cu ce nume i-am dat mașinii personale.

Ne punem mintea la contribuție pe pagina Ford, cu „exerciții pentru creier”, vedem interviurile Ford Talks cu „Oameni de trecut criza” și ne bucurăm de tot felul de jocuri.

Un alt logo adaptat acestei perioade este cel al Honda.

Hyundai ne îmbie să petrecem timp de calitate acasă. Asta înseamnă să încercăm să nu ne rătăcim prin labirintul cu care ne provoacă, dar și să ne aventurăm în activități pentru toată familia.

Jaguar Land Rover ne invită la filmele celebre care au avut în centrul atenției câte un exemplar magnific Jaguar sau Land Rover.

Pagina Jeep ne întâmpină cu mesajul să stăm acasă, în siguranţă.

Şi Kia ne îndeamnă să colorăm modelele preferate cu promisiunea că cele mai reuşite creaţii vor fi publicate pe propria pagină de Facebook.

Land Rover ne întreabă dacă putem crea un model cu ce avem în casă.

La fel ca Dacia, Renault ne sfătuiește să cumpărăm cu încredere online.

„Va merita aşteptarea” ne transmite Lotus.

Ca să le treacă dorul de condus, Maserati îi încurajează peposesorii de Maserati să trimită fotografii cu propria mașină în parcare.

Și Mazda ne amintește că trebuie să stăm acasă.

Cu ajutorul șablonului propus de Mercedes-Benz ne putem construi propriul Mercedes AMG. Și dacă ați rămas în pană de cărți de colorat, puteți descărca oricând imagini de pe pagina Mercedes. Să nu uităm de logo-ul adaptat distanțării sociale.

Și MINI păstrează distanța socială , dar vine cu câteva idei despre cum să petrecem timpul acasă, în siguranță.

Mitsubishi ține la siguranța noastră și ne sfătuiește să stăm acasă.

Dacă simțeați nevoia unei provocări, iată că aceasta sosește de la Nissan. Vedeți un Juke pe această hartă?

12 videoclipuri, pe care niciun fan nu trebuie să le rateze, ne propune Opel pe pagina sa de socializare.

Ce ne sfătuiește Peugeot?

Porsche vine în ajutorul părinților și le propune soluții de petrecere a timpului împreună cu cei mici. Lansează o provocare: cum arată garajul care este „casa” mașinii tale?

Spirit of Ecstasy, simbolul Rolls-Royce, ne încurajează:

Iar Skoda vine cu idei jucăușe:

Suzuki ne provoacă cu un puzzle.

Pe pagina Tata Motors ne punem răbdarea la încercare căutând câte Tiago există într-o imagine. Plus îndemnul să… stăm acasă!

Același îndemn și de la Toyota.

Volkswagen ni-i prezintă pe „Micii mecanici” – o ocazie bună pentru copii să învețe cum funcționează un automobil.

Iată și mesajul Volvo:

Am uitat pe cineva? Vă invit să îmi semnalați în comentarii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


trei × 7 =