Mazda2, partener de cascadorii

0
103

Mazda2 (6)Filiala britanică a Mazda a lansat două videoclipuri de promovare pentru Mazda2, în care, cu ajutorul unei serii de… cascadorii, să le spunem așa, se scot în evidență frumusețea modelului supermini japonez și finețea sa în deplasare.

Mazda2 (1) Mazda2 (4)În primul videoclip, starul este Timothy Shieff,  un freerunner profesionist (freerunning este un sport desprins din parkour în care se pune accentul pe fluiditatea mișcărilor și a deplasării), care aleargă, la orizontală, pe un perete, ținându-se de mașină. Pentru a facilita cascadoria, pe rama acoperișului și pe pragul unei Mazda2 au fost montate mânere, de care Timothy se ține, bazându-se și pe propria forță, în special a trunchiului. (LINK VIDEO AICI)
Vedeta celui de-al doilea clip video este Stefan, un breakdancer faimos, care execută un număr de breakdance pe o platformă instalată pe acoperișul unei Mazda2. Ceea ce face Stefan este cu adevărat impresionant, dacă ne gândim că mașina este în mișcare, platforma nu este deloc mare, iar sportivul lucrează mai mult sprijinindu-se în mâini, cu capul în jos și în ritm alert. (LINK VIDEO AICI)

Articolul precedentTransportați-vă câinele în siguranță cu Skoda Dog Safety Belt
Articolul următorPrimul BMW electric, detaliat într-un video
Avatar
Revista Auto Test este o publicaţie lunară de specialitate editată de Registrul Auto Român și se află în cel de-al 28-lea an de apariţie. Auto Test s-a impus drept o revistă profesionistă în peisajul presei auto din România şi se bucură de o bună reputaţie printre advertiseri, importatori de automobile şi cititori. Articolele profesionist realizate tratează prezentări şi teste de automobile, cele mai recente evenimente şi tehnologii din domeniu, subiecte de istorie auto şi de divertisment, studii de cercetare socio-psihologică, informaţii referitoare la serviciile şi reglementările adoptate de RAR, informaţii practice pentru automobilişti. Auto Test beneficiază de un conţinut diversificat şi de grafică permanent actualizată, menite să ţină pasul cu tendinţele moderne ale publicisticii şi cu exigenţele cititorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


opt + 4 =