Nissan a prezentat la Salonul Auto de la Shanghai un nou model pick-up numit Frontier Pro. Este un plug-in hybrid destinat inițial pieței din China, dar care va fi comercializat și pe alte piețe internaționale.
Nissan Frontier Pro este primul pick-up electrificat al mărcii nipone. Prezentat în cadrul Salonului Auto de la Shanghai, noul model este destinat inițial pieței din China. Modelul a fost dezvoltat împreună cu constructorul chinez Dongfeng.
Cu un design modern, noul Frontier este inspirat de clasicul pick-ul Nissan D21 din 1980, cunoscut și sub numele Navarra pe anumite piețe. Frontier preia linile angulare, dar într-o interpretare modernă. Partea frontală este dominat de luminile LED unite de o bandă pe toată lățimea mașinii. Sigla Nissan este iluminată.
Același stil este păstrat și în partea din spate, unde stopurile sunt unite printr-o bandă LED roșie.
La interior, se remarcă două ecrane digitale, dintre care cel central are o diagonală de 14,6 inchi. În spatele volanului avem un al doilea ecran de 10 inchi pentru planșa de bord. Scaunele din față pot fi încălzite și ventilate, iar acestea pot fi dotate și cu funcție de masaj.
Noul Nissan Frontier Pro Plug-In Hybrid are o lungime de 5520 mm, o lățime de 1960 mm și o înălțime de 1950 mm. Ampatamentul său este lung de 3300 mm. În funcție de versiune, Nissan Frontier Pro Plug-In Hybrid are o masă cuprinsă între 2500 și 2540 kilograme. Toate variantele folosesc suspensie spate multilink. Modelul utilizează jante de 18 inchi cu anvelope 265/65R18.
Pentru trenul de rulare, noul Nissan Frontier Pro folosește un sistem plug-in hybrid format din motor pe benzină de 1.5 litri cu patru cilindri și un motor electric integrat în transmisie. Sistemul oferă un total de 408 CP și 800 Nm. Modelul beneficiază și de tracțiune integrală. În mod pur electric, autonomia este de 135 kilometri (conform standardului chinez CLTC).
Nissan a anunțat că modelul Frontier Pro va ajunge și pe alte piețe internaționale. Debutul european nu a fost confirmat deocamdată.
Vă recomandăm și:
Viitorul Nissan Micra: ce îl deosebește de Renault 5 E-Tech?