Pregătit pentru orice

0
53

Profitând de facelift-ul la care a supus recent modelul Insignia, Opel a decis să introducă o nouă versiune pentru modelul său de clasă medie: Country Tourer. Breakul german va intra astfel pe o nișă de piață unde competiția este foarte intensă și va trebui să lupte cu modele deja consacrate, precum Skoda Octavia Scout, Audi A4 Allroad, Volkswagen Passat Alltrack, ca să nu mai vorbim de reprezentanții-etalon ai clasei: Subaru Outback, Audi A6 Allroad și Volvo XC70.

Tehnic, Opel Insignia Country Tourer respectă rețeta acestei categorii auto: are garda la sol majorată cu doi centrimetri față de cea a breakului standard, zona inferioară a caroseriei este protejată împotriva loviturilor din teren accidentat cu un brâu din plastic dur, are scuturi metalice pentru motor și rezervor și anvelope tot-teren. Echipamentul cel mai avansat tehnologic este sistemul de tracțiune integrală cu cuplaj tip Haldex, ce variază cuplul între cele două axe în funcție de condițiile de rulare, completat de un diferențial cu alunecare limitată controlat electronic, montat pe puntea spate. Acesta împarte cuplul ce ajunge la roțile spate în funcție de aderență și asigură tracțiune chiar dacă roțile față și una dintre cele de pe axul său se învârt în gol.

Noua versiune Insignia poate fi echipată cu două motoare diesel: 2.0 CDTI de 163 CP și cuplu maxim de 350 Nm (380 Nm cu overboost) și 2.0 CDTI de 195 CP și 400 Nm. Propulsorul mai puternic este cuplat la o cutie de viteze automată, opțională pentru 2.0 CDTI 163 CP, ce vine cu transmisie manuală în echiparea standard.

Finisarea și dotările din habitaclu sunt la standardele cerute mașinilor din această categorie, în general considerate ca versiuni premium ale modelului din care derivă (vezi ultima imagine).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


7 − = zero