Renault Kadjar: Fratele mijlociu

0
118

Renault Kadjar (4)Renault dezvăluie primele informații referitoare la modelul Kadjar, primul crossover al mărcii din segmentul C, poziționat în gamă între Captur și Koleos.

Renault Kadjar (2) Renault Kadjar (1)Renault Kadjar (5)Renault Kadjar este construit pe platforma CMF C/D (Common Module Family) a Alianței Renault-Nissan, și va beneficia de tracțiune pe puntea din față sau integrală împreună cu cele trei moduri de utilizare, Auto, LOCK și 2WD. În versiunea 4×2 crossoverul poate fi prevăzut, opțional, cu sistemul Extended Grip, ce sporește aderența la rulare în condiții dificile fiind completat de pneuri „Mud and Snow”. Iar garda la sol de 190 mm, împreună cu unghiurile de atac și de fugă de 18°, respectiv 25°, îi permit o evoluție remarcabilă pe toate tipurile de teren. Motorizările încă nu au fost dezvăluite însă constructorul francez spune că vor fi extrem de eficiente și vor viza lidershipul în segment din punct de vedere al consumului de carburant și al emisiilor de CO2. Interiorul este influențat de modularitatea „user-friendly” a unui monovolum la aceasta contribuind și sistemul „Easy Break” ce permite deblocarea și rabatarea automată 1/3-2/3 a banchetei din spate. Iar scaunul pasagerului poate fi înclinat în față şi transformat într-o suprafață perfect plană ce permite transportul obiectelor lungi. Portbagajul are două modalități de configurare: o poziție înaltă cu planșeu complet drept pentru facilitarea încărcării obiectelor voluminoase sau o poziție joasă ce asigură un volum de încărcare de 472 litri completat de posibilitatea compartimentării portbagajului în 2 sau 3 secțiuni. Totodată francezii acordă o atenție extinsă celui de la volan prin R-Link 2®, o evoluție a sistemului multimedia inteligent conectat la mașină şi la Internet, ce permite comanda vocală pentru navigație, telefon, diverse aplicații și radio. Renault Kadjar este fabricat la uzina de la Palencia, Spania, cunoscută pentru primele două generații Megane și va fi primul vehicul al constructorului francez fabricat în China. Modelul va fi prezentat publicului la Salonul Auto Internațional de la Geneva din luna martie și va fi comercializat, începând din această vară, în Europa iar, ulterior, în majoritatea țărilor din bazinul mediteranean și din Africa.

Radu Buhăniţă

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


− 3 = zero