Reparatii parbrize

0
100

reparatii parbrize (5)O pietricică în parbriz îți poate strica vacanța pe care ai plănuit-o cu grijă tot anul. Este suficient să vezi o fisură cât de mică și îți faci o mulțime de probleme. Trebuie doar să cauţi un service specializat în reparatii parbrize.

reparatii parbrize (6)
O asemenea fisură nu mai poate fi „rezolvată” decât prin înlocuirea parbrizului.

reparatii parbrize (1)La tine în oraș te-ai fi dus la service‑ul la care mergi de ani de zile. Aici, departe de casă, asculți sfaturile „specialiștilor” și îți iei „adio” de la orele de plajă. Un prieten îți spune că „merge și așa”, iar celălalt te sfătuiește să îl repari cu un …ciocan. „Rănile din parbriz” sunt de două feluri: rotunde sau pe lung. Ciobiturile de acest gen „înfloresc” și se pot transforma în acele crăpături lungi, de la un capăt la celălalt al parbrizului. Primul pas îți aparține. Fisura trebuie urgent acoperită cu un leucoplast sau cu un scotch… și când spun scotch nu mă refer la un pahar de whisky scoțian, așa că nu risipiți bunătate de băutură. După ce ați izolat locul „accidentat” aveți o șansă în plus să nu se mărească la primul hop. În plus, nu mai intră apă sau impurități și „lipitura” ține mult mai bine.
reparatii parbrize (2) reparatii parbrize (4)După această operațiune nu vă culcați pe o ureche să așteptați până ajungeți acasă. Mergeți urgent la un atelier specializat. Auto Test Magazin a găsit unul rapid, în Constanța, la câteva minute de plajă. L-am întâlnit aici pe Marian Prodan. Este proprietarul unui service autorizat de RAR și are experiență în domeniu. Marian mi-a explicat că este foarte important ca fisura să nu se afle în câmpul vizual al conducătorului auto. Acolo nu se fac intervenții pentru că șoferul nu trebuie să fie distras de nimic. „Cine vă spune că are o soluție magică, vă păcălește” îmi spune Marian. Și când te gândești că vezi zilnic oglinzi retrovizoare împovărate de zeci de icoane și suveniruri… În laterale, pe ceea ce specialiștii numesc câmpul B, se remediază doar fisuri de până la un centimetru și jumătate. Câmpul C, în exterior, este mult mai indulgent și acceptă intervenții și la crăpături de doi centimetri. Aceasta este mărimea maximă. Operațiunea nu este complicată, Marian ne-a arătat chiar pe parbrizul unui mușteriu. Prima oară a dat o gaură, superficială, în primul strat de sticlă și a avut grijă să nu ajungă la PVC. Apoi a injectat o rășină care a lipit, pe interior, pereții fisurii. „Reparația se face prin presiune și depresiune. Prima dată presăm rășina, iar prin depresiune scoatem aerul din fisură. „Ca să uscăm bine de tot, „bombardăm” cu raze ultraviolete și omul poate să-și vadă liniștit de vacanță” ne spune gazda. Problema nu dispare, dar nu se mai vede nimic, nu mai deranjează, iar fisura nu se mărește.
Toată această intervenție a fost făcută cu un aparat pneumatic și nu a durat mai mult de o jumătate de oră. Prețurile nu sunt piperate. Cea mai mare ciobitură se rezolvă cu 70 de lei, iar cea mai mică doar cu 40 de lei.

Articolul precedentOpel Vivaro Surf Concept: cu șifonierul la surfing
Articolul următor24 septembrie – Ziua Libertatii de Miscare
Avatar
Revista Auto Test este o publicaţie lunară de specialitate editată de Registrul Auto Român și se află în cel de-al 28-lea an de apariţie. Auto Test s-a impus drept o revistă profesionistă în peisajul presei auto din România şi se bucură de o bună reputaţie printre advertiseri, importatori de automobile şi cititori. Articolele profesionist realizate tratează prezentări şi teste de automobile, cele mai recente evenimente şi tehnologii din domeniu, subiecte de istorie auto şi de divertisment, studii de cercetare socio-psihologică, informaţii referitoare la serviciile şi reglementările adoptate de RAR, informaţii practice pentru automobilişti. Auto Test beneficiază de un conţinut diversificat şi de grafică permanent actualizată, menite să ţină pasul cu tendinţele moderne ale publicisticii şi cu exigenţele cititorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


4 × cinci =