Rulota românească, Tracia Caravan

2
68

Rulota romaneascăUn român s-a săturat să dea bani mulți pe rulotele scumpe produse de străini și s-a gândit să facă una și la noi acasă. Dacă mașina noastră națională este Dacia, rulota românească se va numi… Tracia Caravan și nu va costa mai mult de 10.000 de euro.

Rulota romaneascăGabi Bugnar a lucrat mulți ani în televiziune, dar a lăsat presa și s-a dedicat cu încăpățânare acestui proiect. Este foarte hotărât să producă o rulotă românească și a făcut deja pași importanți. Și dacă am avut „Dacia de 5000 de dolari”, sunt șanse să ne bucurăm curând și de „rulota de 10.000 de euro”. „Produsele similare din vest costă aproape 14.000 de euro, sunt bani cam mulți” ne-a explicat Gabi. Ideea este simplă, de ce să dai câteva mii de euro pe un second-hand, când să poți iei una nouă, la 10.000 de euro, care să aibă service, garanție, dar și… post garanție. „Am un prieten, rulotist, căruia i s-a spart o fereastră anul trecut. N-a găsit fereastra de care avea nevoie și a ajuns la improvizații. În cazul rulotei noastre nu va fi cazul de așa ceva” ne-a spus Gabi Bugnar.

Dar de ce se numește Tracia? „Numele produsului a venit, oarecum, firesc. Știm că Tracia a fost înainte de Dacia, iar acum va fi invers: Dacia va trage Tracia” a glumit Gabi Bugnar. Ca să demareze proiectul, fostul producător TV a apelat la fonduri europene și a primit o finanțare de 25.000 de euro. Cea mai mare parte din sumă s-a cheltuit pentru proiectele tehnice și de design. Schițele Tracia au fost realizate de arhitectul Cristian Silviu Valentin, iar în design găsim elemente de la primul microbuz românesc, inclusiv sigla. Rulota românească are dimensiuni generoase: 5,5 metri lungime, în lățime măsoară la 2,1 metri, iar în interior înălțimea ajunge la doi metri. Ea fost proiectată cu spații de dormit pentru trei adulți și doi copii. Cumpărătorii nu vor suspina după dotările rulotelor din străinătate. Și a noastră este gândită să ofere tot confortul. Baia are duș și grup sanitar, în plus este dotată cu un boiler pe gaz. În mini-bucătărie aveți aragaz, butelie și două rezervoare pentru apă. Temperatura în interiorul rulotei se reglează cu ajutorul unei aeroterme. Dacă sunteți gata să plătiți în plus puteți beneficia de televizor, internet mobil, aer condiționat, panouri solare, dar și o cameră care să-l ajute pe șofer când mașina de deplasează cu spatele. Gabi Bugnar este convins că proiectul lui va avea succes și speră ca tot mai mulți români să plece în vacanță, cu rulota. În România sunt înmatriculate aproape 22.000 de rulote, în timp ce în Germania numărul lor a trecut de 800.000.

Rulota romanească Rulota romaneascaLunile următoare urmează câteva etape importante pentru rulota românească: produsul are nevoie de omologarea RAR, ca să poată intra în producția de serie. Gabi promite câteva teste de foc pentru noua rulotă așa că plănuiește un drum prin satele din Republica Moldova și apoi o călătorie, cu soția și cei doi băieți, la Disneyland în Paris.

Articolul precedentRenault Megane Sedan în România
Articolul următorNissan Navara NP 300: Limuzina cu benă
Avatar
Revista Auto Test este o publicaţie lunară de specialitate editată de Registrul Auto Român și se află în cel de-al 28-lea an de apariţie. Auto Test s-a impus drept o revistă profesionistă în peisajul presei auto din România şi se bucură de o bună reputaţie printre advertiseri, importatori de automobile şi cititori. Articolele profesionist realizate tratează prezentări şi teste de automobile, cele mai recente evenimente şi tehnologii din domeniu, subiecte de istorie auto şi de divertisment, studii de cercetare socio-psihologică, informaţii referitoare la serviciile şi reglementările adoptate de RAR, informaţii practice pentru automobilişti. Auto Test beneficiază de un conţinut diversificat şi de grafică permanent actualizată, menite să ţină pasul cu tendinţele moderne ale publicisticii şi cu exigenţele cititorilor.

2 COMENTARII

  1. acum sant pensionar si locuiesc in romaniea ,am fost seful unei firme care a construit wohnmobile si wohnwagene in germaniea ; ALPHA REISEMOBILE: am foarte multa experienta in acest domeniu in special Electric si Electronic ,am putea colabora tehnic daca aveti interes,multumesc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


− doi = 0