Sir RR

0
129

Lansată pe piață la începutul acestui an, a patra generație Range Rover a stârnit imediat interesul tunerilor, una dintre primele firme de gen care a propus un program de individualizare a SUV-ului britanic fiind Lumma Design. Chiar dacă în urmă cu 43 de ani, când a apărut primul Range Rover, accentul a fost pus pe caracterul utilitar și pe calitățile în teren accidentat ale modelului, astăzi Range Rover este un automobil premium universal, fiind performant atât în offroad, cât și pe șosea. Pentru acest ultim tip de utilizare a fost proiectat kitul de tuning Lumma, compania germană luând în considerare faptul că mai toți proprietarii de Range Rover ies foarte rar, dacă nu chiar deloc, cu mașina lor în afara asfaltului. Ca urmare, jantele din aliaj ușor Lumma CLR 22, în aceeași măsură sportive, cât și elegante, sunt destinate vitezelor mari și sunt disponibile în două variante coloristice, argintiu și negru. Jantele au dimensiunile 10×22 inci și pot fi comandate ca atare sau ca set complet de roți, echipate cu anvelope sport de 295/35-22.

Fabricate în Germania, din oțel inoxidabil, cele patru elemente finale pentru țevile de eșapament, cu diametrul de 90 milimetri fiecare, pot fi montate atât la modelele cu motor pe benzină, cât și la cele diesel și au certificare UE, astfel că nu au nevoie de omologare. Firma din Winterlingen are în ofertă și un sistem de evacuare sport complet, tot din inox, dimensionat pentru propulsoarele pe benzină. Lumma s-a ocupat puțin și de motorul pe benzină 5.0 V8 supraalimentat și l-a dus la 540 CP, cu 30 CP mai mult decât ce poate mașina de serie, și urmează încă o treaptă, de 20 CP, precum și un program pentru propulsoarele diesel.

Cea mai importantă componentă a kitului de caroserie este capota motorului din fibră de carbon, cu prize de aer reale, nu de decor, mai ușoară cu 30% decât cea de fabrică. Capota poate fi vopsită în nuanța mașinii sau poate fi lăsată în culoarea fibrei de carbon, după cum comandă clientul. Alte elemente din același material ce se pot adăuga pentru îmbunătățirea aspectului, dar și a aerodinamicii, sunt muchia spoilerului spate, benzile laterale și carcasele oglinzilor exterioare, dar și alte componente, la cerere. Lumma mizează și pe grila radiatorului de producție proprie, pe care o livrează gata vopsită și cu puncte de prindere identice cu cele standard.

În ceea ce privește interiorul, firma germană s-a limitat la un pedalier din aluminiu, finisat în argintiu prin anodizare, soluție aplicată și la plăcuțele de pe praguri, și la un set de preșuri din velur cu margini din piele, cusute manual. O carpetă de același tip poate fi comandată și pentru podeaua portbagajului. Faptul că Lumma nu propune mai mult pentru habitaclu nu înseamnă decât că așteaptă comanda clientului pentru un finisaj complet, conform cerințelor acestuia, caz în care va folosi cele mai bune materiale, cum ar fi pielea naturală și lemnul nobil.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


doi × 1 =