SsangYong Rexton: Rafinament și calitate

0
75

SsangYong Rexton 3Noul SsangYong Rexton este primul model dintr-o linie de automobile ce vor fi lansate de constructorul auto sud-coreean în următorii ani, printre care un pick-up și mai multe autovehicule prietenoase cu mediul, între care unul electric.

SsangYong Rexton 4Precedentul Rexton data din 2002 (!) și apariția unui nou model era obligatorie, dacă SsangYong vroia să mai aibă o șansă pe piața auto mondială. Noul Rexton nu e, totuși, total… nou, dar beneficiază de numeroase îmbunătățiri față de generația precedentă. Arhitectura este cea a unui tot-teren adevărat, cu motorul amplasat față și tracțiune spate în condiții normale, sistemul 4×4 activându-se doar atunci când este cazul sau dacă îl cuplează șoferul. Proiectat sub indicativul Y400 și prezentat, pentru prima oară, la salonul auto de la Paris din septembrie 2016, în forma sa de concept-car, LIV-2, Rexton va fi comercializat purtând acest nume la nivel internațional și ca G4 Rexton, în Coreea de Sud.

SsangYong Rexton 7Liniile sale estetice sunt inspirate de „Dignified Motion”, una dintre variațiunile limbajului de design al SsangYong, „Nature-born 3 Motion”. Imaginea de SUV autentic, puternic, s-a păstrat, noutatea absolută fiind partea frontală, care este importantă și prin prisma faptului că va fi generalizată, cu adaptările de rigoare, la toate viitoarele modele SsangYong, pentru a crea o distinctă și ușor de recunoscut imagine de marcă. Tehnologia LED este utilizată la farurile de zi, proiectoarele de ceață și semnalizatoare. O altă caracteristică de design ce va fi reprodusă la viitoarele SsangYong este linia inferioară a caroseriei, rectilinie în cea mai mare parte, pentru ca apoi să urce abrupt spre bara de protecție spate, imediat după roțile posterioare.

Centrul de infotainment oferă conectivitate AutoCar Play și Android Auto, iar în portbagaj găsim o priză de 220V.
Centrul de infotainment oferă conectivitate AutoCar Play și Android Auto, iar în portbagaj găsim o priză de 220V.

Interiorul a fost finisat și prelucrat cu mare atenție, tapiseriile oferite fiind de calitate, fie că sunt textile, fie din piele Nappa. Centrul multimedia are ecran tactil de 9,2 inci, iar sistemul de climatizare este dual-zone. Protecția pasagerilor este asigurată de nouă airbaguri, unul fiind pentru genunchii șoferului. Lung de 4,85 metri, lat de 1,92 m, înalt de 1,80 m și cu ampatament de 2,865 m, Rexton oferă până la șapte locuri și chiar și în această configurație spațiul pentru pasageri este suficient pentru o călătorie confortabilă, iar portbagajul, cel mai mare din segment, poate adăposti două valize mari atunci când mașina este complet ocupată. Setările pentru pozițiile scaunului șoferului și oglinzilor exterioare sunt păstrate în memoria computerului central al mașinii și acestea se autoreglează automat când acesta se apropie având cheia asupra sa. Sistemul keyless comandă și închiderea centralizată și ușa portbagajului, care se deschide automat când cheia este ținută în dreptul ei mai mult de trei secunde.

SsangYong Rexton 6SsangYong Rexton va fi disponibil la lansare cu două variante de motorizare, ale căror puteri și valori maxime ale cuplului nu au fost anunțate, încă. Noul diesel în patru cilindri, de 2,2 litri, numit e-Xdi220, este cuplat, ca și la precedentul model, cu transmisia automată, cu 7+1 rapoarte, de origine Mercedes, recunoscută pentru fiabilitate și fluență în operare. Grație acesteia, motorul pe motorină are o curbă de cuplu foarte bună și este printre cele mai economice din clasă. Cutia de viteze oferă, atunci când tracțiunea integrală este activată, opțiunile High și Low, specifice sistemului 4WD, pentru a se obține rezultatele așteptate la rularea pe asfalt, respectiv, teren accidentat. Rexton este foarte potrivit și pentru a tracta o rulotă sau o barcă, fiind capabil să deplaseze o greutate de până la 1.350 kg. Cel de-al doilea propulsor, pe benzină, așa cum ne așteptam, are doi litri și este asociat cu o cutie de viteze automată Aisin cu 6+1 trepte.

SsangYong Rexton va fi lansat în iunie în Coreea de Sud, iar în Europa va putea fi cumpărat de la sfârșitul acestui an.

Articolul precedentRAR: Săndel Mihail Andrei – Reprezentanța Giurgiu
Articolul următorRAR Vâlcea: Adriana Bălănescu – De 3X femeie
Avatar
Revista Auto Test este o publicaţie lunară de specialitate editată de Registrul Auto Român și se află în cel de-al 28-lea an de apariţie. Auto Test s-a impus drept o revistă profesionistă în peisajul presei auto din România şi se bucură de o bună reputaţie printre advertiseri, importatori de automobile şi cititori. Articolele profesionist realizate tratează prezentări şi teste de automobile, cele mai recente evenimente şi tehnologii din domeniu, subiecte de istorie auto şi de divertisment, studii de cercetare socio-psihologică, informaţii referitoare la serviciile şi reglementările adoptate de RAR, informaţii practice pentru automobilişti. Auto Test beneficiază de un conţinut diversificat şi de grafică permanent actualizată, menite să ţină pasul cu tendinţele moderne ale publicisticii şi cu exigenţele cititorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


− 1 = opt