Tiberiu Dumitru Lupu – RAR Suceava

0
116

Vă facem cunoștință cu cei mai longevivi șefi de reprezentanțe RAR. Astăzi, de la RAR Suceava, Tiberiu Dumitru Lupu.

Tiberiu Dumitru Lupu
Tiberiu Dumitru Lupu, şeful reprezentanţei RAR Suceava

Auto Test: Cum au fost primele zile la RAR Suceava?
Tiberiu Dumitru Lupu: M-am angajat la RAR pe 15.03.1992. Aveam 29 de ani, eram cel mai tânăr șef de reprezentanță din teritoriu și mi s-a prezis că nu o să rezist mai mult de șase luni. Uite, că au trecut 24 de ani… Am fost primul angajat și după o săptămână mă întrebam de unde o să iau salariu? Nu știa nimeni că a început activitatea, așa că aveam clienți puțini.
Auto Test: Și ați luat salariu?
Tiberiu Dumitru Lupu: Am luat. În județul Suceava, la acea vreme, erau mulți transportatori cu camioane făcute din bucăți, modificate sau transformate. Ne așteptau de șase luni să începem activitatea și când au aflat că a început munca, ne-au „bombardat” cu camioane. Erau bucuroși că nu mai trebuie să bată drumul până la București, pentru omologare.
Auto Test: Au fost și momente grele?
Tiberiu Dumitru Lupu: Acum râd când îmi aduc aminte. Când mă duceam la București o luam pe jos, aproape patru kilometri, de la Gară până la RAR. Pe Calea Griviței se lucra, bani de taxi nu aveam… așa că îmi rupeam spatele cărând rucsacul, plin cu formulare. Și cu primul calculator a fost aventură. La vremea respectivă nu aveam mașină și de la București mi-au spus că nu mă lasă să transport calculatorul cu trenul. Am chemat un prieten cu mașina, ei știau că îl duc la Suceava, dar eu l-am lăsat la București, până am făcut rost de o mașină.

RAR Suceava
Reprezentanţa RAR Suceava

Auto Test: Cum au fost acești ani la RAR?
Tiberiu Dumitru Lupu: Cu bune și cu mai puțin bune. Pot să spun că au trecut prea repede. RAR Suceava este copilul meu, eu așa îl consider. A ajuns așa datorită principiilor mele. Sigur, noi, fiind o reprezentanță mică, am mers pe dezvoltarea Bucureștiului.
Auto Test: Cât de importantă este munca de echipă?
Tiberiu Dumitru Lupu: Foarte importantă, depinde cum îți educi echipa. Eu m-am ghidat după principiile mele: corectitudine, bunul simț tehnic și bun simț uman. Este important să-ți găsești plăcerea în tot ceea ce faci, doar așa o să muncești cu drag și o să dai randament.
Auto Test: Am văzut că aveți un sediu frumos…
Tiberiu Dumitru Lupu: A fost construit în anul 2004. M-am implicat foarte mult și m-am necăjit tare de tot cu constructorii. Am crezut că-i „dau afară cu un par”. Vorba vine…
Auto Test: De ce?
Tiberiu Dumitru Lupu: Să vă dau un exemplu. La una dintre linii, ușa de la intrare era decalată față de axul canalului. I-am întrebat ce trebuie să facă un client, să intre strâmb și să vireze? Mi-au răspuns senin: „Dar ce, nu are volan”? Le-am spus că au termen câteva ore să modifice, altfel pot să plece. Nu știu ce au făcut, dar au rezolvat rapid!
Auto Test: Cum merg lucrurile în prezent?
Tiberiu Dumitru Lupu: Oricând se poate mai bine. Acum avem două linii de verificare și una de CAVR. Problema este că vin multe mașini, tot mai multe. Încercăm să ne facem treaba rapid și bine.
Auto Test: Ce spun clienții?
Tiberiu Dumitru Lupu: Au mare încredere în noi. De multe ori spun: „Dacă a trecut pe la RAR Suceava, nu sunt probleme”.

Interviu realizat de Roxana Nica şi Sorin Barbu

Articolul precedentTESTE: Retrospectiva anului 2016
Articolul următorLviv – pe gustul pofticioşilor
Avatar
Revista Auto Test este o publicaţie lunară de specialitate editată de Registrul Auto Român și se află în cel de-al 28-lea an de apariţie. Auto Test s-a impus drept o revistă profesionistă în peisajul presei auto din România şi se bucură de o bună reputaţie printre advertiseri, importatori de automobile şi cititori. Articolele profesionist realizate tratează prezentări şi teste de automobile, cele mai recente evenimente şi tehnologii din domeniu, subiecte de istorie auto şi de divertisment, studii de cercetare socio-psihologică, informaţii referitoare la serviciile şi reglementările adoptate de RAR, informaţii practice pentru automobilişti. Auto Test beneficiază de un conţinut diversificat şi de grafică permanent actualizată, menite să ţină pasul cu tendinţele moderne ale publicisticii şi cu exigenţele cititorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


× doi = 2