Firma de tuning germană G-Power ne arată cum ar fi trebuit construit BMW 1 M Coupe de la bun început. Faceți cunoștință cu G1 V8 Hurricane RS!
Standard, BMW 1 M Coupe vine cu cele două axe preluate de la M3. Dar atât. Cei de la G-Power s-au gândit să ducă asemănarea mai departe, așa că au montat pe micul coupe motorul V8 de patru litri și cutia de viteze cu dublu ambreiaj (DCT) ale lui M3. Însă, propulsorul dezvoltă „doar” 420 CP, prea puțin pentru gustul tunerilor germani. Așa că aceștia au ales varianta supraalimentării cu sistemul T1-523. produs de ASA. Au rezultat 600 CP și 580 Nm, dar aceste valori ar fi fost periculoase, ducând la supraîncălzirea motorului, dacă G-Power nu ar fi adăugat un intercooler pe măsură și filtru de aer racing, instalat într-o cutie din aluminiu răcită cu apă. Și sistemul de evacuare din inox a fost inspirat de cele ale bolizilor de curse.
Natural, performanțele sunt pe măsură: 0-200 km/h în 12,7 secunde și viteză maximă de peste 330 km/h, valori ce-l transformă pe G1 în cel mai rapid BMW Serie 1. La atingerea acestor parametri de excepție contribuie și jantele din aliaj ușor G-Power Silverstone Diamond de 20 inci și anvelopele Michelin Pilot Super Sport de 255/30 ZR 20, pe față, și 295/25 ZR 20, pe puntea motoare spate. Adăugați noul sistem de suspensie KW reglabil și frânele high performance din fibră de carbon, material din care sunt fabricate și elementele kitului de caroserie (capota motorului și difuzorul de aer spate), testat în tunelul aerodinamic, și veți înțelege de ce G1 are un comportament rutier exemplar, cu manevrabilitate și stabilitate ieșite din comun.
G-Power nu a lăsat treaba neterminată și s-a ocupat și de interiorul mașinii, care a fost retapisat integral cu piele naturală și cu Alcantara, într-un finisaj exclusivist.
G1 V8 Hurricane RS va fi construit într-o serie limitată la 30 de exemplare.