Volkswagen este pentru a doua oară partener al Campionatului European Feminin UEFA 2025 găzduit de Elveția în perioada 2-27 iulie. Totodată constructorul din Wolfsburg susține și șapte echipe naționale din cele 16 care participă la eveniment.
Campionatul European Feminin UEFA urmează să aibă loc în opt orașe gazdă din Elveția și se așteaptă să fie cea mai de succes ediție de până acum, cu prezență, investiții și implicare record a fanilor.
Despre eveniment, Christine Wolburg, director de brand al mărcii Volkswagen declara: „Din convingere, am susținut atât fotbalul feminin, cât și femeile din fotbal, de mulți ani. Sponsorizarea Campionatului European feminin UEFA din această vară este, prin urmare, un semn suplimentar al angajamentului nostru față de vizibilitate, corectitudine și participare reală.”
Ca și în ultimul turneu desfășurat în Anglia, în 2022, Volkswagen urmărește un al doilea obiectiv major prin intermediul acestui parteneriat, pe lângă campania de promovare a atitudinii. „De asemenea, folosim scena pentru a prezenta modelele noastre din familia complet electrică ID. unui public internațional”, subliniază Wolburg.
În plus, Volkswagen este partener și pentru șapte dintre cele 16 echipe naționale participante la turneul final al CE feminin UEFA 2025. Pe lângă Germania și gazda, Elveția, mai sunt Franța, Olanda, Danemarca, Finlanda și Italia. În aceste țări au fost semnate acorduri de sponsorizare între importatorii Volkswagen și asociațiile naționale de fotbal. Volkswagen va organiza, de asemenea, activități pe alte piețe iubitoare de fotbal înainte și în timpul Campionatului European.
Alexandra Popp, ambasadorul Volkswagen la EURO, jucătoare a naționalei Germaniei cu 145 de selecții și căpitanul echipei VfL Wolfsburg, declara despre parteneriat: „Fotbalul feminin a făcut un salt fantastic înainte în ultimii ani; profesionalismul, calitatea și atenția s-au dezvoltat extrem de pozitiv. Volkswagen ne-a susținut de la bun început, atât la nivel de club cu VfL Wolfsburg, cât și la nivel național în cadrul Federației Germane de Fotbal, și în Europa, ca acum la EURO feminin UEFA. Acest angajament și această recunoaștere sunt foarte apreciate în lumea fotbalului.”
La rândul său, Guy-Laurent Epstein, director de marketing UEFA, a declarat: „UEFA este încântată să primească din nou Volkswagen ca sponsor oficial al Campionatului European Feminin UEFA. Sprijinul lor continuu demonstrează o credință comună în puterea și potențialul jocului feminin. Întrucât turneul începe în curând în Elveția, acest parteneriat ne ajută nu doar să oferim o competiție record, ci și să stimulăm investiții semnificative în dezvoltarea fotbalului feminin și să creăm mai multe oportunități pentru femei și fete la fiecare nivel al acestui sport.”
Vă recomandăm și:
Conceptul Volkswagen ID.Every1 anunță un viitor model de serie