Abarth a lansat oficial primul său model electric și a dezvăluit toate detaliile tehnice. Noul Abarth 600e este disponibil în două variante de putere: 240 sau 280 CP.
Anunțat încă din luna februarie, noul Abarth 600e este primul model electric din istoria diviziei de performanță a mărcii Fiat. Abarth 600e este bazat pe noul Fiat 600. Față de acesta, iese în evidență printr-un look mai agresiv.
Spoilerul față are un design nou, iar grila este specifică mărcii Abarth. Nu lipsește sigla cu scorpion, jantele au diametrul de 20 inchi și un design special, iar în partea din spate avem un eleron aerodinamic montat pe hayon.
Scorpionissima
Paleta de culori include mai multe nuanțe exclusive, printre care Verde Acid și Violet Hypnotic. Aceasta din urmă este disponibilă exclusiv pentru versiunea de top numită Abarth 600e Scorpionissima. Este versiunea ce dispune de motorul electric de 280 CP și poate fi recunoscută și după o serie de elemente decorative negre și etriere de culoare verde.
La interior regăsim scaune sport Sabelt și două ecrane digitale: unul de 7 inchi pentru planșa de bord și unul de 10,25 inchi amplasat central.
A doua verisiune poartă numele Abarth 600e Turismo și dispune de 240 CP. Aceasta poate accelera de la 0 la 100 km/oră în 6,2 secunde, în timp ce Scorpionissima sprintează în 5,85 secunde. Viteza maximă este limitată la 200 km/oră, iar puterea este transmisă prin intermediul punții față.
Ambele versiuni dispun de bateria de 54 kWh ce oferă o autonomie oficială de 409 km pentru versiunea Turismo sau 334 kilometri pentru Scorpionissima.
Platformă sportivă
Noul Abarth 600e a fost dezvoltat în colaborare cu Stellantis Motorsport, divizia de performanță a Grupului Stellantis. Modelul italian folosește pe arhitectura specială Perfo eCMP, care este o versiune îmbunătățită a platformei eCMP.
Prețurile pornesc de la 44.990 euro pe piața din Germania pentru Abarth 600e Turismo și de la 48.990 euro pentru 600e Scorpionissima. Versiunea mai puternică va fi fabricată în serie limitată de 1949 exemplare.
Vă recomandăm și: