Acura RDX – Premium refresh

0
1296

Faceliftul celei de-a treia generații Acura RDX i-a adus SUV-ului câteva „adnotări” stilistice, actualizări ale cabinei și tehnologie îmbunătățită.

Din păcate Acura RDX este proiectat și dezvoltat pe tărâmul Unchiului Sam și nu este destinat (deocamdată) pieței europene, însă constructorul japonez spune că este cea mai premium generație făcută de l-a apariția modelului în 2006. Să vedem înseamnă asta.

Un plus de stil

Distinctiv și sportiv, stilul exterior îmbunătățit al recentului SUV reflectă cea mai recentă direc­ție de design Acura cu o grilă Diamond Pentagon „fără cadru” și o structură mai agresivă a grilei. Oricum, RDX standard se distinge cu ornamentele exterioare premium în negru lucios. Toate modelele RDX primesc modele de roți „mai” sportive, inclusiv noile jante standard Berlina Black de 19 inci.

Pentru cei care doresc un as­pect mai sportiv și un tratament exterior mai agresiv, sunt disponibile roți de 20 de inci cu un nou design cu 10 spițe în finisaj Shark Gray distinct.

În plus, RDX dispune acum și de culori noi de vopsea: Solar Silver Metallic, Canyon River Blue Metallic și Urban Gray Pearl.

Cabină actualizată

Principala schimbare este consola centrală reproiectată, care oferă spațiu de stocare sporit, suporturi de pahare mai mari și acces mai ușor la încărcătorul wireless pentru smartphone. În plus, afișajul central HD standard de 10,2 inci dispune acum de un nou mod cu ecran lat pentru compatibilitatea standard cu Apple CarPlay și Android Auto™.

Pentru o experiență și mai premium tapițeria este făcută integral din piele, noua consolă centrală beneficiază de iluminare ambientală suplimentară, iar conurile difuzoarelor din ușă sunt gravate cu acid în spatele grilelor.

Dinamica…

… Este susținută de motorul VTEC de 2,0 litri, cu 4 cilindri și turbocompresor, care este unul dintre cele mai puternice motoare standard din clasa sa, cu 272 CP la 6500 rpm și un moment motor maxim de 353 Nm obținut între 1600 și 4500 rpm. Iar pentru partea faină este asocierea sa cu o transmisie automată cu 10 trepte reglată pentru performanțe sportive.

Puterea este distribuită prin sistemul Super Handling All-Wheel Drive, de la Acura, cu vectorizarea reală a cuplului. Sistemul este polarizat pe puntea din spate și este capabil să trimită până la 70% din cuplu către aceasta și 100% din cuplul alocat poate fi trimis către roata din spate exterioară pentru o urmărire superioară a trasei.

Partea tare este că suspensia SUV-ului este reglată sport și are un sistem de amortizare adaptiv disponibil cu trei profiluri diferite de acționare. Adăugați aici și cele patru moduri ale sistemului dinamic integrat: Zăpadă, Confort, Normal și Sport.

Vă recomandăm și:

Honda CR-V Hybrid Racer: Visul casnic pentru curse

Acura TLX Type S: Revenire în forță

Honda Prelude Concept reînvie tradiția

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


6 − = trei