Baby Bugatti electric

0
1551

Anul acesta Bugatti aniversează 100 de ani de la debutul celebrului model Type 35 la Gran Prix-ul de la Lion din 1924. Doar că o fac într-o manieră „ușor” micșorată printr-o ediție limitată denumită Baby II Type 35 Centenary Edition.

„Ușor” micșorată înseamnă că sunt construite la o scară ce reprezintă 75% din dimensiunile modelului inițial. Partea interesantă este că această serie limitată la șase mașini este pur electrică, iar cei implicați în construirea lor sunt englezii de la The Little Car Company.

Fiecare dintre cele șase mașini ce alcătuiesc Baby II Type 35 Centenary Edition poate fi considerată o adevărată capodoperă fiind construită manual. Au fost proiectate în mod unic și inspirate direct din cele șase mașini de curse Bugatti Type 35 de acum 100 de ani.

Caroseriile sunt confecționate din aluminiu, au plăcuțe de identificare din alamă în cockpit și sunt vopsite în culoarea Bleu de Lyon, cea care amintește de originalul Type 35. Folosind arhitectura variantei de vârf electrice denumită Pur Sang, din cele trei posibile (alături de Base și Vitesse), exemplarele ediției limitate dispun pe fiecare plăcuța de identificare de numărul unic de șasiu, care se potrivește cu fiecare dintre mașinile originale, menționând puterea dezvoltată de motorul electric (10 kW) și numerotarea unică gen „1 din 1” pentru fiecare model.

Bineînțeles, mini Bugatti-urile dețin detalii exclusive, cum ar fi zăvoarele de capotă și jaluzele personalizate care se găseau la fiecare Type 35 original aducând și mai mult un omagiu excelenței de către Bugatti pe circuitul de curse. În plus, fiecare Baby II Type 35 Centenary Editions este decorată cu un numere de concurs de culoare albă pictate manual pe radiator, capotă și pe spatele gen coadă de barcă. Sunt aceleași cu ale celor din 1924 când aceste mașini de curse remarcabile au fost conduse de piloți talentați precum Leonico Garnier (#21), Jean Chassagne (#7), Pierre de Vizcaya (#18), Meo Costantini (#22) și Ernest Friderich (#13). Un al șaselea Type 35, prototipul original, a fost ținut ca rezervă de Ettore Bugatti.

În final, trebuie reamintit că începând din 1926, Bugatti Type 35 a obținut peste 2.500 de victorii și podiumuri, pe o perioadă de 10 ani, devenind cea mai de suc­ces mașină de curse din toate timpurile.

Chiar dacă sunt niște replici electrice la scară mai mică a celebrului model, cele șase mașini ale ediției Bugatti Baby II Type 35 Centenary au fost vândute rapid colecționarilor privați din întreaga lume.

Vă recomandăm și:

Bugatti Type 35 – Mașina viitorului

Bugatti W16 Mistral – Aerodinamica unui roadster

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


cinci × 8 =