Bentley Continental GT Speed – Dinamică de lux

0
2693

Cea de-a patra generație Bentley Continental GT Speed ​​devine cea mai puternică de până acum cu un grup motopropulsor „Ultra Performance Hybrid” de 782 CP și 1000 Nm.

Iată că ce anunțam acum o lună s-a întâmplat. Iar faza cea mai tare este că pentru prima dată în istoria lui Continental GT, concomitent cu coupe-ul este lansată și varianta „decapotabilă” Continental GTC. Oficialii zic că astfel se oferă o flexibilitate maximă pentru cei care apreciază atât vehiculele cu acoperișul deschis, cât și cele cu caroserie închisă. Oricum, ambele variante urmează tradiția de 21 de ani a familiei Continental GT redefinind combinația dintre performan­țele unui supercar și luxul lucrat manual, ambele aplicate în utilizarea de zi cu zi. De altfel, cei care sunt familiarizați cu noua direcție de design a celor de la Bentley vor observa că detaliile exterioare și interioare, curate și moderne, urmează noul ADN stabilit de modelele Bacalar și Batur.

Putere la maxim

Dar noutatea vine din partea dinamicii pentru că noua generație Continental GT Speed a căpătat un nou sistem de propulsie Ultra Performance Hybrid. Asta înseamnă o combinație dintr-un motor V8 de 4,0 litri, capabil să producă 600 CP, și un motor electric de 190 CP. Puterea maximă a sistemului este de 782 CP suficient cât să atingă 97 km/h în doar 3,1 secunde și o viteză maximă de 335 km/h.

Cum era de așteptat valoarea maximă a cuplului sistemului a crescut (cu peste 11% în comparație cu modelul Continental GT Speed propulsat de W120) de la 900 Nm, la 1000 Nm. De asemenea, puterea sistemului a crescut cu 19%, de la 659 CP, la 782 CP. Iar acest lucru face din noul Continental GT Speed ​​cel mai puternic Bentley de până avum, dincolo de variantele Supersports din a doua generație și ale Batur. Puterea este furnizată prin intermediul unei transmisii cu dublu ambreiaj cu opt trepte și a unui diferențial electronic cu alunecare limitată (eLSD).

Elementele cheie

Încep cu noul motor V8, care dezvoltă 600 CP și un moment motor maxim de 800 Nm, și presiunea de injecție a combustibilului care a crescut de la 200, la 350 Bari. Inginerii Bentley zic că astfel se obține o combustie mai curată cu emisii reduse substanțial. Apoi, pentru că s-a folosit motorul electric, practic s-a anulat întârzierea „intrării” turbocompresoarelor (cu un singur rotor) utilizate. Astfel s-au redus complicațiile inutile și le permite să funcționeze la temperaturi mai mari, scăzând la minimum emisiile. Prin urmare, nu este nevoie de un hardware de dezactivare a cilindrilor, deoarece motorul poate fi oprit complet atunci când se utilizează motorul electric.

Apoi este motorul electric care dezvoltă 190 CP și un cuplu motor maxim de 450 Nm, care este amplasat în carcasa transmisiei. Acesta permite un plus de cuplu la turațiile scăzute ale motorului, mai ales în timpul schimburilor de viteze. Astfel se obține o mai mare finețe de trecere de la un regim de turații la altul.

Și încă ceva. Bateria de 25,9 kWh este montată în spatele punții din spate. Acest lucru ajută la obținerea unei distribuții perfecte a greutății și poate fi utilizată până la 85% din capacitatea bateriei.

Moduri de rulare

Sistemul de propulsie gestionează fluxurile de energie în funcție de modul ales: EV pur, boost electric, frânare regenerativă și, cel mai important pentru acest nou GT Speed, un mod de încărcare în care motorul antrenează roțile și încarcă bateria în același timp.

Ideea este că noul grup motopropulsor oferă performanțe crescute și o scădere semnificativă a valorilor de CO2 și un consum de combustibil la aproximativ o zecime din echivalentul motorului pe benzină convențional. La rândul său, aceasta oferă o gamă extinsă de moduri de condus, de la performanță extremă la lux electric silențios și fără efort. Și apropos, modul complet electric poate fi activat la viteze de până la 140 km/h, iar bateria poate fi încărcată în 165 minute (2 ore și trei sferturi) datorită îmbunătățirilor semnificative ale încărcătorului și capacității bateriei, cu o putere de încărcare de vârf de 11 kW.

Vă recomandăm și:

Bentley la Good…woof!

Rolls-Royce, Bentley sau Hongqi Guoya?

Noul Bentley Bentayga Apex Edition: ediție limitată. FOTO

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


3 − = doi