BMW investește în România: joint-venture cu NTT Data Romania la Cluj-Napoca

0
109

BMW Group a semnat un parteneriat cu compania NTT Data Romania pentru deschiderea unui centru de dezvoltare software la Cluj Napoca.

Germanii de la BMW investesc în România. Chiar dacă nu este vorba de o fabrică de automobile, mutarea este importantă. Investiția grupului german este un joint-venture între BMW Group și NTT Data Romania, companie cu ani buni de prezență pe piața din România. Împreună, vor pune bazele unei noi companii la Cuj-Napoca, unde vor lucra câteva mii de oameni până la 2027.

Astfel, BMW Group continuă să-și extindă rețeaua globală de centre IT și beneficiază de talentul și experiența în sectorul software. Contractul de joint-venture este supus revizuirii și aprobării de către autoritățile relevante.

Centru dezvoltare software

BMW Group şi NTT Data Romania colaborează într-o gamă largă de proiecte de peste 30 de ani. Semnarea contractului de joint-venture marchează următorul pas important în acest parteneriat.

Investiția din România a companiei germane se alătură celor pe care BMW le are în mai multe zone ale lumii: Germania, SUA, Africa de Sud, India, Portugalia (joint-venture Critical TechWorks) şi China (LingYue Digital IT Co. Ltd. şi BA TechWorks). Un total de peste 9.400 de angajați din întreaga lume lucrează deja în domeniul IT și al dezvoltării software pentru BMW Group și joint-venture-urile sale.

“NTT DATA Romania este un partener puternic care are o reţea excelentă într-o regiune tehnologică dinamică şi ne permite să dezvoltăm competenţe software suplimentare într-un ritm accelerat şi într-o manieră ţintită. În colaborare cu companii precum NTT DATA Romania, putem stabili huburi IT puternice şi, prin urmare, putem oferi un răspuns la deficitul de experţi IT,” a spus Alexander Buresch, director IT executiv şi vicepreședinte executiv al BMW Group IT.

“Suntem extrem de încântați să anunţăm planurile noastre de a deschide împreună cu BMW Group un nou centru de dezvoltare software în Cluj-Napoca. Această colaborare îşi propune să sprijine producătorul auto în misiunea sa de transformare digitală,” a declarat Maria Metz, CEO al NTT DATA Romania.

Vă recomandăm și:

TEST: BMW X5 M Competition – Rafinament exploziv

Semne bune anul are… pentru BMW

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


trei + 6 =