BMW M3 CS: Genetică M

0
73

Noul BMW M3 CS este inspirat din motorsport: construcţie uşoară, parțial din plastic armat cu fibră de carbon (CFRP), putere sporită, configuraţie personalizată a şasiului, caracteristici de design exclusive, totul pentru a oferi performanţe de vârf pe circuit și pe șosea.

BMW M3 CS combină un motor cu şase cilindri în linie, pe benzină, de 405 kW/550 CP, cu o transmisie automată M Steptronic cu 8+1 raporturi şi sistem de tracţiune integrală M xDrive. Acestea funcționează împreună pentru a produce timpi de sprint 0-100 km/h de 3,4 secunde și 0-200 km/h în 11,1 s. Motorul de trei litri se remarcă printr-o multitudine de detalii tehnologice derivate direct din propulsorul mașinii de curse BMW M4 GT3, campioană în DTM, și este supraalimentat prin tehnologia M TwinPower Turbo. Cuplul maxim pe care îl dezvoltă este de 650 Nm, între  2.750 rpm şi 5.950 rpm. Puterea maximă de 550 CP este livrată la 6.250 rpm, iar linia roșie la turație este fixată la 7.200 rpm.

BMW M3 CS va fi fabricat în serie mică și are preț de bază de 148.274 euro, TVA inclusă, în România.

Pentru plăcerea condusului
Experiența de pilotaj este întărită de acustica puternică produsă de sistemul de evacuare cu două ramuri, cu clapete controlate electric, un amortizor de zgomot din titan cu design care reduce masa şi două perechi de ţevi de eşapament vopsite în negru mat. Selectarea modurilor SPORT sau SPORT+ pentru setarea motorului din meniul M Setup amplifică sunetul de condus, pentru a produce o notă cu nuanţe de motorsport. Șoferul poate folosi butonul Drivelogic, integrat în maneta selectorului de viteze, pentru a modifica caracteristicile de răspuns ale transmisiei, cu opţiuni de setări orientate spre confort, stil sportiv sau optimizate pentru circuit. Tracţiunea integrală M xDrive asigură o distribuție variabilă, controlată electronic, a cuplului între cele două punți printr-un ambreiaj multidisc. Orientarea spre roţile din spate a sistemului şi felul în care este sincronizat cu diferenţialul M activ de pe puntea spate asigură agilitatea sportivă a noului model. Acceleraţia de la 80 la 120 km/h se încheie în 2,6 secunde (în treapta a patra) sau 3,3 secunde (în treapta a cincea). BMW M3 CS vine echipat standard cu pachetul M Driver şi are viteza maximă limitată electronic la 302 km/h.
Construcţie uşoară
Pe lângă acoperişul din fibră de carbon, modelul foloseşte CFRP pentru capotă, spliterul și prizele de aer faţă, capacele oglinzilor exterioare, difuzorul spate şi spoilerul spate. Consola centrală, clapetele de schimbare a vitezelor de pe volan şi benzile ornamentale de interior sunt fabricate şi ele din același material. Scaunele-scoică M Carbon standard contribuie şi ele la reducerea masei.
Configurare preferențială
Sistemul de control/operare specific M include butonul Setup de pe consola centrală, care permite accesul direct la opţiunile de setări pentru motor, şasiu, direcţie, sistem de frânare şi M xDrive. Două variante individuale pot fi salvate  împreună cu setările preferate pentru acustica motorului, sistemul DSC, funcţia de Start/Stop şi caracteristicile transmisiei.
Ecran central curbat
Acesta este format din panoul digital de indicatoare, de 12,3 inci, şi un display central cu diagonală de 14,9 inci, care sunt găzduite împreună în spatele unei suprafeţe curbate de sticlă. Cu poziţionarea sa ergonomică orientată spre conducător, ecranul central curbat face controlul tactil intuitiv şi uşor de utilizat. Opțional, BMW M3 CS poate fi echipat cu Head‑Up Display.

http://www.autotestmagazin.ro/test-bmw-m340d-xdrive-touring-simbioza-perfecta/

http://www.autotestmagazin.ro/bmw-group-romania-a-reuscitat-fiorosul-bmw-m3-e30-dtm-virtual/

http://www.autotestmagazin.ro/bmw-editie-speciala-jeff-koons/

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


+ sapte = 15