Dacia Spring face furori în Anglia, mai cu seamă că prețul este unul foarte accesibil. Jurnaliștii de la The Sun au făcut toate calculele și au stabilit că este mai ieftină mașină electrică dintre cele care se vând pe insulă. Cu mult mai ieftină!
Dacia Spring se vinde în Anglia cu aproximativ 15.000 de lire sterline
Dacia Spring și-a câștigat o mulțime de fani în Anglia și este tot mai clar că această aventură va continua și în anul 2024. Principalul ei argument este prețul, unul extrem de scăzut. Jurnaliștii de la The Sun au făcut toate socotelile și au ajuns la concluzia că este cea mai ieftină mașină electrică de pe piață. Iar diferența este una semnificativă! Jurnaliștii de la sursa citată spun că este mai ieftină cu aproximativ cu 12.000 de lire sterline (aproximativ 14.000 de euro) decât principalul rival: MG4. Prețul ei este de 14.955 de lire sterline, adică aproximativ 17.500 de euro.
Reprezentanții de la Dacia au declarat că prețul noului model va „rescrie regulile mașinilor electrice”. „Spring a avut un rol important în adoptarea generalizată a mașinilor electrice în Europa și, cu un preț chiar mai mic decât se specula, suntem încrezători că va continua povestea de succes în Marea Britanie”, a declarat Luke Broad, directorul mărcii Dacia pentru Marea Britanie.
Dacia Spring va fi a șasea cea mai ieftină mașină nouă disponibilă la vânzare în anul 2024 în Anglia, indiferent de tipul de combustibil. Doar Kia Picanto (de la 13.695 de lire sterline), Citroen C3 (de la 13.995 de lire sterline), MG3 care urmează să fie înlocuită (de la 14.320 de lire sterline), Fiat Panda (de la 14.740 de lire sterline) și Dacia Sandero (de la 14.795 de lire sterline) sunt mai ieftine. Mașina a înregistrat deja 140.000 de vânzări la nivel global în ultimii doi ani.
Cât costă o rată lunară la Dacia Spring
Jurnaliștii de la The spun că cei care vor să o cumpere în rate, trebuie să plătească aproximativ cinci lire sterline pe zi, mai puțin decât un cafea și o prăjitură. Și nu doar prețul este argumentul celor care sunt încântați de această mașină. Constructorul afirmă că dimensiunea bateriei de 26.8 kWh a fost „calibrată precis pentru a satisface nevoile și stilurile de viață ale șoferilor de Spring, fără a degrada performanța generală prin adăugarea unei greutăți excesive”.
Mașina are o lungime de doar 3.7 metri și experții spun că este vorba de o mașină extrem de eficientă în traficul aglomerat din centrul orașului, iar garda de sol ridicată îi va permite să meargă și în afara șoselei, dar nu pe terenuri extrem de dificile. Portbagajul oferă 308 litri de spațiu de încărcare și 1.004 litri cu bancheta din spate rabatat.
David Durand, directorul de design al Dacia, a declarat: „Odată cu adoptarea de către Spring a noii limbi de design a mărcii, este un semn hotărât că este aici pentru a rămâne ca un membru cheie al familiei Dacia.
I-am conferit un design serios și încrezător. Construind pe succesul generației anterioare, All-New Spring își afirmă cu încredere propria identitate”.