Cea mai urâtă mașină din istorie are și un model electric

0
490

Fiat Multipla, denumită adesea cea mai urâtă mașină din istorie, a primit o imagine sub forma unui model complet electric. Rezultatele au fost suprinzătoare, iar fanii au fost încântați, într-un sens pozitiv.

Cea mai urâtă mașină din istorie nu mai este atât de urâtă

Chiar și cei mai pasionați entuziaști auto au auzit cel puțin o dată de Fiat Multipla, monovolumul despre care mulți spun că este cea mai urâtă mașină produsă vreodată. Cu toate controversele legate de designul său, acest model își va păstra un loc special în istoria automobilului. Iar aici nu vorbim doar despre aspectul său neobișnuit, ci și de interiorul extrem de practic.

Un designer independent s-a inspirat de la Multipla pentru a crea un nou proiect. Artistul a reimaginat digital o versiune modernă a lui Fiat Multipla, actualizând designul emblematic și adoptând un grup motopropulsor complet electric, pentru a aduce monovolumul cât mai aproape de tehnologia anului 2024.

Fiat Multipla a fost transformată într-o mașină electrică

Designerul, cunoscut sub numele de Marco Maltese, a păstrat fidel forma originală creată de Roberto Giolito pentru Fiat Multipla, dar a încorporat în același timp elemente de stil contemporan și a adăugat detalii unice de design proiectului său.

Conceptul creat de Maltese păstrează linia distinctivă a mașinii, împărțită în două segmente. Cu toate acestea, actualizările notabile includ o formă mai ascuțită pentru partea din față și o caroserie mai sculptată, renunțând în mare parte la formele excesiv de rotunjite ale modelului original Fiat Multipla. Roțile mai mari cu design cu trei spițe, combinate cu o gardă la sol mai mică și un ecartament mai larg, conferă mașinii un aspect mult mai agresiv și modern. Mânerele ușilor, cu design minimalist, atrag și ele foarte mult atenția. Judecând după poziționare, pare că avem de-a face cu uși ce se deschid în mod invers, similar cu cele întâlnite pe mașinile Rolls-Royce.

Deși nu există imagini cu interiorul conceptului digital, este evident că s-a urmărit menținerea aspectului neconvențional cu două rânduri și șase locuri, caracteristic pentru Fiat Multipla. Acest aspect maximizează spațiul oferit de lățimea generoasă și forma bombată a suprafeței vitrate.

Deoarece este doar un exercițiu de design, Maltese nu a furnizat prea multe informații despre trenul de rulare, dar și-a imaginat această nouă Multipla drept un vehicul electric cu baterii montate în podea și motoare electrice. Ar fi interesant să vedem o astfel de versiune a lui Fiat Multipla pusă în producție.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


5 × trei =