Electric Drive – 17 mai 2017

0
75

Companiile și autoritățile dezbat subiectul mobilității electrice la evenimentul Electric Drive.

București, 09 mai 2017 – BusinessMark anunță organizarea evenimentului „Electric Drive”, ce va avea loc pe 17 mai 2017 la Hotel Radisson Blu, București. Scopul întâlnirii este de a aduce în atenția mediului de afaceri subiectul utilizării energiei electrice ca o alternativă la combustibilii convenționali și de a analiza în ce măsură mobilitatea electrică este o soluție de viitor pentru piața auto din România.

980x600În cadrul întâlnirii se va discuta despre provocările fundamentale aduse de dezvoltarea mobilității electrice, progresul tehnologic și producția industrială a vehiculelor eco și a diferitelor componente specifice, depășirea barierelor existente la intrarea acestora pe piață și modurile prin care aceste acțiuni pot implica mai mult comunitatea în sine și nu doar utilizatorul individual.

„În mod clar societatea în care trăim este dependentă de mobilitate, dar de cele mai multe ori nu conștientizăm impactul negativ pe care îl avem, zi de zi, asupra mediului înconjurător. Este timpul ca România să privească cu grijă spre viitor și să ia în calcul utilizarea energiei electrice  ca o alternativă la combustibilii convenționali. Pe această cale, venim în întâmpinarea autorităților și companiilor și creăm contextul potrivit pentru dezbatere.”, a declarat Andreea Păun, Managing Partner, BusinessMark.

Participanții prezenți au oportunitatea să se întâlnească cu următorii speakeri:
Reprezentant Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor
JOHN SAFFRETT – Chief Administration Officer, ALD International
SORIN DIACONU – Head of Real Estate & Car Fleet, Orange România
CECILIA TUDOR – Network Sales Manager, Group Renault România
OANA STAMATIN –  Associate Director, Colliers România
CĂTĂLIN OLTEANU –  Commercial Director, ALD Automotive România
DANIEL VLAD – Director Executiv, TMC Electric Mobility
ANDREI COȘULEANU –  Board Member, Stakeholder Relations & Public Affairs Let’s Do It, România!
DANIELA NEAGOE – Senior Consultant Servicii Fiscale, Deloitte România

Evenimentul „Electric Drive” se adresează unui public diversificat: autorități, directori generali, financiari, de achiziții și administrativi, importatori, producători și dealeri auto, producători de componente și accesorii auto, fleet managerilor, dezvoltatori de soluții IT, consultanți și furnizori.

Înscrierea la eveniment se face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Forumul este organizat de BusinessMark alături de ALD Automotive, Groupe Renault România, E-MOBILITY, Champollion, Let’s Do It, România! și HOLOGRAMA 3D.

Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Articolul precedentPeugeot Instinct: Felina atacă iar!
Articolul următorMuzee auto: Porsche, cutia cu minuni
Avatar
Revista Auto Test este o publicaţie lunară de specialitate editată de Registrul Auto Român și se află în cel de-al 28-lea an de apariţie. Auto Test s-a impus drept o revistă profesionistă în peisajul presei auto din România şi se bucură de o bună reputaţie printre advertiseri, importatori de automobile şi cititori. Articolele profesionist realizate tratează prezentări şi teste de automobile, cele mai recente evenimente şi tehnologii din domeniu, subiecte de istorie auto şi de divertisment, studii de cercetare socio-psihologică, informaţii referitoare la serviciile şi reglementările adoptate de RAR, informaţii practice pentru automobilişti. Auto Test beneficiază de un conţinut diversificat şi de grafică permanent actualizată, menite să ţină pasul cu tendinţele moderne ale publicisticii şi cu exigenţele cititorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


+ 2 = unsprezece