Isuzu D-Max Mudmaster – Sfidarea noroiului

0
1633

Cei de la Isuzu s-a gândit să lanseze pe tărâm britanic proiectul special Mudmaster, care ar trebui să definească cea mai bună mașină de teren. Iar pentru asta s-au folosit de un pick-up D-Max.

De fapt vorbim despre un D-Max ultra accesorizat care ar trebui să cucerească orice teren menținând în același timp confortul rutier. Cu alte cuvinte, cam tot ce s-ar fi găsit prin cataloagele de accesorii de pe piața locală n-a fost iertat și s-a montat.

Dar să vedem câteva dintre elementele echipării care ar transforma un pick-up D-Max într-un invincibil al noroiului.

Probabil că s-a început cu o admisie de aer ridicată ARB Safari Snorkel, pentru asigurarea fluxului optim de aer în timpul traversării vadurilor de apă. Este modul prin care se asigură motorul că primește aer curat mai ales în condițiile unor vaduri adânci.

Pentru situațiile extreme există un troliu. Este ascuns, la propriu, în spatele barei de protecție din față, permițând auto-recuperarea sau asistarea altor vehicule în scenarii delicate de off-road. Faza tare este că plăcuța de înmatriculare metalică este mobilă și oferă acces ușor la troliu fără să afecteze în vreun fel estetica vehiculului.

Evident s-a apelat la un kit de suspensie off-road. Astfel D-Max a fost „ridicat” de la pământ cu încă 44 mm crescând semnificativ garda la sol (cam 280 mm) cât să navigheze cu ușurință peste pietre, bușteni și oricare alte obstacole nu foarte extreme.

Are un scut de oțel extins ce acoperă toate elementele transmisiei pentru protecția împotriva daunelor cauzate de terenuri neuniforme și obstacole de sub vehicul.

I-au fost adăugate trepte laterale ridicate, foarte necesare pentru off-road, și care oferă un acces facil în cabina camionului. În plus, mai adaugă și un element suplimentar de protecție panourilor laterale.

Bineînțeles că i-au fost montate jante din aliaj de 20 inchi pe care au fost montate anvelope Toyo Open Country A/T III All Terrain Off-Road. Culoarea aleasă este gri care oferă suficient stil pick-upului, dar mai ales durabilitate ca să facă față terenurilor accidentate.

Și apropos, pasajele roților au fost „lățite” tocmai pentru găzduirea anvelopelor mai mari oferind totodată protecție suplimentară împotriva noroiului.

Și nu în ultimul rând a căpătat o bară de remorcare cu sistem electric cu 13 pini. Astfel Isuzu D-Max Mudmaster poate să tracteze remorci cu funcționalitate electrică completă, sporindu-și utilitatea. Despre partea cu prețul unor asemenea transformări nu s-a pomenit nimic, însă, ca punct de reper, un Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35, începe de pe la 62330 euro. Deci…

Vă recomandăm și:

ISUZU D-MAX BEV – Viitorul full electric

Toyota Hilux electric va intra în producție

Opel Monterey 1992: SUV-ul original

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


sapte − 5 =