JEEP apelează la Harrison Ford

0
2807

Actorul Harrison Ford a fost protagonistul spotului publicitar al celor de la Jeep care a fost difuzat duminică seara în timpul desfășurării Super Bowl al NFL. Stellantis este singurul grup auto care difuzează reclame în timpul Big Game din acest an, atât pentru Jeep, cât și pentru Ram.

Spotul, care a fost ținut strict secret până în momentul difuzării sale în timpul transmisiunii de duminică seara a finalei NFL, în care Philadelphia Eagles i-a învins pe Kansas City Chiefs cu 42-20, îl prezintă pe Ford într-un scurt film de două minute denumit „Manualul proprietarului”. Iar partea tare este că a fost regizat de James Mangold cunoscut pentru filmele „A Complete Unknown”, „Ford vs. Ferrari”, „Indiana Jones and the Dial of Destiny” și „The Wolverine”.

„Manualul proprietarului” a fost produs de Minted Content în colaborare cu Stellantis, reunindu-i pe Harrison Ford, regizorul James Mangold și Olivier Francois, director global de marketing Stellantis pentru crearea unui film remarcabil prin povestirea sa intimă și reflexivă.

Filmul îl surprinde pe legendarul actor de film Harrison Ford vorbind despre faptul că oamenii, spre deosebire de mașini, cu toate posibilitățile infinite pe care le oferă viața, nu au avantajul unui manual de utilizare care îi poate ajuta să-și ghideze deciziile. Și, în cele din urmă, trebuie să aleagă ceea ce îi face fericiți. Este și replica finală a lui Ford care spune în film: „Alege ceea ce te face fericit. Prietenii mei, familia mea, munca mea mă fac fericit. Acest Jeep (Wrangler 4xe) mă face fericit… chiar dacă mă numesc Ford. Acesta este manualul meu de utilizare. Ieși acolo. Scrie-l pe al tău.”

Harrison Ford a declarat despre colaborarea cu marca Jeep: „Am spus „da” ca să această reclamă din cauza scenariului. Este o comunicare foarte simplă despre viață și se termină cu urcarea într-un vehicul Jeep, iar acesta este cârligul. Nu mi-a cerut să mă reintroduc, să subliniez faptul că în viața mea s-au întâmplat multe lucruri și că sunt cunoscut pentru proiecte sau roluri specifice. Este doar o discuție liniștită a cuiva care împărtășește o idee. Îmi place cum s-a dezvoltat.”

„Născut în luptă și forjat în oțel în 1941, marca Jeep a reprezentat libertate și aventură, depășind limitele, asumând concurență și depășind orice obstacol de peste 80 de ani”, a declarat la rândul său Bob Broderdorf, CEO al mărcii Jeep. „În reclama din timpul Big Game de anul acesta, marca Jeep îl are pe tipul care simbolizează aventura atât pe ecran, cât și în afara lui. În film, Harrison Ford și-a depășit limitele și a zburat dintr-o parte a galaxiei în cealaltă făcând totul în numele acesteia, iar în viața reală, se știe că și-a urmat propria cale. Deci, da, Ford știe destule despre ce înseamnă marca Jeep.

„Manualul proprietarului” include și o partitură originală cu titlul „Go Anywhere”, scrisă special și interpretată de artistul Sony Music Publishing, Nathaniel Murphy, pentru filmul mărcii Jeep.

Vă recomandăm și:

Jeep Wagoneer S: model nou electric cu 600 CP

Jeep Grand Cherokee: Clasicul modern

Jeep Wrangler: Regele munţilor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

11 + 12 =