Antonio Banderas împreună cu fiica sa Stella sunt protagoniști în „In Her Shoes”, campania globală a Mercedes E Class care se desfășoară pe canalele de socializare ale mărcii germane.
Actorul, regizorul și producătorul Antonio Banderas și fiica sa Stella sunt vedetele unui scurtmetraj în centrul unei noi campanii de brand acelor de la Mercedes. „Împricinatul” de data aceasta este Mercedes E Class care devine la rândul său erou principal în cadrul poveștii filmului. Aceasta îl arată pe Antonio Banderas conducând clasa E a fiicei sale Stella pentru o zi. Și odată ce a ajuns la volan actorul spaniol experimentează unele dintre rutinele zilnice ale acesteia descoperind câteva lucruri pe care nu le știa înainte. Ideea este că la finalul zilei Banderas obține o perspectivă asupra vieții fiicei sale cu momente surprinzătoare. Și mai ales realizeză că Mercedes E Class este capabil să se adapteze obiceiurilor proprietarului ajungând să-i cunoască inclusiv locurile preferate.
Coloana sonoră este o nouă interpretare a melodiei „Daddy Cool” compusă de compozitorul, producătorul și cântărețul german Frank Farian în 1976, dar care a fost făcută celebră de grupul Boney M.
„Conducerea clasei E a lui Stella a simțit că ați pășit în lumea ei pentru o zi. Amploarea posibilităților de personalizare și interacțiune a acestui vehicul este cu adevărat impresionantă. La fel ca Mercedes-Benz, sunt foarte convins că o mașină de astăzi ar trebui să fie mai mult decât un simplu mijloc de transport; se transformă într-un companion digital, un spațiu personal în care proprietarii săi se pot simți complet în largul lui Cu tehnologiile inovatoare din Clasa E, acest lucru nu mai este de dorit gândire, dar deja o realitate” a spus Antonio Banderas care pe lângă faptul că a jucat în scurtmetraj a fost regizor și producător.
„Antonio și Stella Banderas sunt echipa de familie perfectă pentru cea mai recentă campanie care aduce viața de zi cu zi. Conexiunea lor autentică tată-fiică reflectă esența a ceea ce reprezintă în special Clasa E – conectarea oamenilor prin intermediul tehnologiei intuitive. Salonul nostru de afaceri oferă o gamă largă de personalizare care transformă călătoriile de zi cu zi într-o experiență specială” a declarat la rândul ei Bettina Fetzer, Vicepreședinte Comunicații și Marketing Mercedes-Benz AG.
Pe lângă filmul principal de lungă durată, cu Antonio și Stella Banderas, există versiuni scurte de diferite lungimi pe canalele de socializare Mercedes‑Benz din întreaga lume și reclame tipărite.