Micul alpinist

0
38

A treia generație Panda 4×4 vine cu tracțiune integrală permanentă, cu două diferențiale și viscocuplaj controlat electronic, gardă la sol majorată cu 5 cm față de cea a versiunii standard, ce duce înălțimea mașinii la 160 cm, scuturi, spoilere, praguri și bandouri laterale din plastic rezistent. Modelul este cu câte 3 cm mai lung (368 cm, în total) și mai lat (167 cm) decât un Panda „civil”, dar are același ampatament (230 cm) și aceeași capacitate a portbagajului (275 – 870 litri).

Controlul electronic al transmisiei distribuie automat cuplul motor între puntea față și cea spate, axul cu cea mai bună aderență primind cel mai mare procentaj. În dotarea standard există sistem de control al stabilității ESC cu ELD (Electronic Locking Differential), funcție ce frânează roțile ce patinează atunci când Panda 4×4 urcă o rampă alunecoasă. ELD poate fi cuplat și manual de către șofer și este activ la viteze sub 50 km/h. Pe lista echipamentelor standard mai găsim sistem de aer condițional manual, radio CD/MP3, închidere centralizată, oglinzi retrovizoare electrice și jante de 15 țoli, din aliaj ușor.

Modelul cu tracțiune integrală beneficiază de aportul celor mai bune motoare din gama Panda: bicilindrul 0.9 TwinAir turbo pe benzină de 85 CP și dieselul 1.3 MultiJet de 75 CP. Ambele unități sunt cuplate la o cutie de viteze manuală cu 6+1 trepte și sunt echipate cu tehnologie Start&Stop.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


trei × = 18