Renault Captur facelift: un nou look pentru crossoverul francez

0
172

Francezii de la Renault au prezentat astăzi versiunea cu facelift pentru crossoverul Captur. Modelul primește o parte frontală complet nouă inspirată de designul pe care îl regăsim și pe noul Renault Scenic E-Tech Electric.

Anunțat de ceva vreme, faceliftul pentru modelul Renault Captur a fost dezvăluit astăzi. Crossoverul de segment B primește o parte frontală complet nouă, noul look adoptat fiind în ton cu linia actuală de design a constructorului francez. Se remarcă o asemănare cu recent lansatul model electric Scenic, dar și cu Clio facelift.

Noul Captur facelift va intra în competiție directă cu modele ca Ford Puma sau Nissan Juke și va fi disponibil din această toamnă.

Modificări substanțiale

Pe lângă schimbările evidente din partea frontală, Renault Captur facelift mai primește o serie de modificări mai discrete pentru stopuri, culori noi și un interior upgradat cu materiale de calitate mai bună și echipamente noi. Renault spune că pentru interior s-au folosit materiale sustenabile și s-a renunțat la piele și elemente cromate.

Pentru partea de infotainment, Captur folosește un display tactic central amplasat vertical de 10,4 inchi ce integrează sistemul OpenR Link cu Android Automotive dezvoltat de Google. Sistemul suportă Apple CarPlay și Android Auto wireless. La interior sunt disponibile spații de depozitare ce însumează un volum de 24,7 litri. Portbagajul are un volum de încărcare de 536 litri, iar prin rabatarea banchetei putem ajunge la 1334 litri.

Ca și celelalte modele recente din gama Renault, Captur facelift primește un nou nivel de echipare de top numit Esprit Alpine. Clienții mai pot alege echipările Evolution și Techno.

Motorizări

Gama de motorizări pentru Renault Captur conține motorizări pe benzină, benzină mild hybrid și hybrid clasic. Se poate alege dintre motorul de 1.0 litru de 90 CP cu cutie manuală cu șase trepte sau 1.0 benzină + GPL de 100 CP asociat tot cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte.

Avem în ofertă și motorul de 1,3 litri cu sistem mild-hybrid ce poate oferi 140 sau 160 CP. În varianta mai puternică, acest propulsor poate primi o transmisie automată EDC. Vârful de gamă este motorizarea E-Tech Hybrid ce asociază propulsorul aspirat de 1,6 litri cu două motoare electrice și bateria de 1,2 kWh. Puterea totală este de 145 CP.

Deși Captur facelift este identic din punct de vedere tehnic cu actualul model, Renault spune că a lucrat la calibrarea suspensiei pentru un comportament dinamic mai accentuat, iar direcția a fost revizuită pentru a oferi un răspuns mai bun.

Vă recomandăm și:

TEST: Renault Captur E-TECH Plug-in Hybrid – Tehnologie avansată

TEST: Renault Captur TCe 100 GPL – Cum să arzi gazul… eficient

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


+ cinci = 12