Seat pregătește o mașină electrică al cărui preț nu va trece de 20.000 de euro

0
1166

Deși au fost mulți care i-au cântat „prohodul” este tot mai clar că brandul Seat nu va dispărea, ci dimpotrivă… se pregătește să lanseze un nou model electric. Și este vorba de un produs care se anunță extrem de atractiv, cel puțin din punct de vedere al prețului.

Brandul Seat se pregătește să lanseze o mașină electrică. Prețul va fi mai mic de 20.000 de euro

Directorul executiv al Seat și al mărcii Cupra, Wayne Griffiths, a fost cel care a lămurit lucrurile și a spus care este planul în acest sens. El a susținut că gama viitoare de modele Seat va prinde contur atunci când producția de vehicule electrice accesibile va deveni profitabilă.

„Întrebarea de 20.000 de euro este o parte crucială a ecuației”, a declarat Griffiths pentru Autocar. El a mai adăugat că, deși grupul Seat se concentrează pe brandul Cupra, datorită profitabilității acestuia, atenția va reveni asupra brandului Seat odată ce electrificarea va ajunge și în segmentele mai accesibile ale pieței auto.

Seat nu va lansa rapid o astfel de mașină pentru simplu fapt că, la acest preț, nu ar fi profitabilă. Iar Griffiths a subliniat că prioritatea este „profitabilitatea”. Anul trecut, Seat SA a înregistrat un profit de 625 de milioane de euro, cu jumătate din venituri provenite de la Cupra și cu o marjă de profit mai mare. Cupra a contribuit la creșterea marjelor grupului la 4,4%, reprezentând acum aproape 50% din valoarea Seat SA.

Seat a prezentat versiuni actualizate ale modelelor Ibiza și Arona, iar Griffiths a subliniat importanța acestor actualizări pentru a demonstra angajamentul continuu al mărcii în dezvoltarea de noi modele.

„Există loc pentru ambele, fără a exclude una în detrimentul celeilalte. Cu toate acestea, uneori trebuie să ne stabilim prioritățile pentru a ne proteja compania, angajații și viitorul”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


sase × 1 =