Renault introduce un nou sistem de propulsie hybrid format din motor termic de 1.8 litri și două motoare electric pe modelele Captur și Symbioz.
Noul sistem de propulsie full-hybrid a debutat în premieră pentru Grupul Renault pe Dacia Bigster și folosește motorul pe benzină de 1.8 litri. Alături de propulsorul termic, sistemul utilizează două motoare electrice (unul de tracțiune și unul demaror generator) și o baterie de 1,4 kWh. Transmisia este asigurată de cutia de viteze automată multimodală, iar puterea totală furnizată este de 160 CP.
Denumirea comercială a versiunii este E-Tech 160 și înlocuiește în gamă fostul E-Tech 145. Sistemul de propulsie hibrid este deja disponibil pe modelele Renault Captur și Symbioz. Acesta pot fi deja comandate, primele livrări fiind programate pentru începutul lunii iulie.
În cazul lui Captur, noua variantă full-hybrid E-Tech 160 are un preț de pornire de 24.690 de euro (începând cu echiparea de bază Evolution). Pentru Symbioz, prețul de pornire pentru versiunea E-Tech 160 este de 27.950 de euro.
Pe lângă noul propulsor hybrid E-Tech 160, Renault mai anunță debutul pentru motorizarea mild-hybrid de 140 CP. Acest nou motor este disponibil exclusiv pentru modelul Symbioz, are 1.3 litri și 4 cilindri. Transmisia este asigurată de o cutie de viteze manuală cu șase trepte.Consumul mediu al lui Renault Symbioz cu această motorizare este de 5.9 litri/100 km. Prețul de pornire în România pentru Symbioz cu acest motor este de 24.650 euro.
Vă recomandăm și:
Renault Scenic E-Tech Electric: încărcare mai rapidă și sistem One Pedal