În acest an, producătorul ceh de automobile pune la dispoziția organizatorilor cursei 205 vehicule, în principal electrice și plug-in hybrid. Directorul celei mai faimoase curse de ciclism din lume va folosi modelele Enyaq și Superb.
Skoda Auto marchează al 21-lea an consecutiv ca partener principal oficial al Turului Franței. Cea de-a 111-a ediție a celei mai faimoase curse de ciclism din lume începe la 29 iunie cu Grand Départ-ul din Florența, Italia.
Pentru prima dată în istorie, evenimentul nu se va încheia la Paris în acest an, din cauza Jocurilor Olimpice care încep în capitala Franței doar câteva zile mai târziu. În majoritatea etapelor, modelul electric Skoda Enyaq îl va servi pe directorul Turului, Christian Prudhomme, ca „Mașina Roșie”, conducând plutonul pe tot parcursul cursei.
Traseul îi va purta pe cei 176 de cicliști și 205 vehicule de asistență Skoda de-a lungul a 21 de etape și aproape 3 500 de kilometri pentru a ajunge la Nisa pe 21 iulie. În luna februarie a acestui an, Skoda Auto și-a subliniat angajamentul față de ciclism, prelungindu-și parteneriatul cu organizatorul evenimentului de ciclism, A.S.O., până în 2028.
Skoda și Tour de France
Flota oficială a Turului cuprinde 205 vehicule Skoda, care vor însoți plutonul de 176 de cicliști de-a lungul a 22 de echipe ce însumează 3.492 de kilometri prin patru țări: Italia, San Marino, Monaco și Franța. Cele 21 de etape includ opt secțiuni plate, patru etape vălurite, șapte etape montane și două contratimpuri, trecând prin Apeninii italieni, Alpii italieni și francezi, Masivul Central și Pirinei.
Istoria producătorului auto ceh este strâns legată de biciclete: În 1895, Vaclav Laurin și Vaclav Klement au fondat o fabrică de biciclete în Mlada Boleslav, iar bicicletele și accesoriile de ciclism au făcut parte din gama extinsă de produse a companiei timp de mulți ani.
Vă recomandăm și:
Skoda aniversează 65 de ani de la lansarea modelelor Octavia și Felicia