Urmează taxa pe aer?

0
52

Pionier în domeniul filtrelor de particule, primul constructor care a comercializat automobile dotate cu tehnologie Stop & Start de reducere a consumului de carburant și autovehicule exclusiv electrice, deschizător de drum pentru varianta de hibrid cu motor Diesel (Hybrid4), Citroen își continuă ofensiva în domeniul reducerii emisiilor de noxe cu un concept inedit: Hybrid Air. Așa cum arată denumirea, sistemul hibrid este format dintr-un motor pe benzină (cu trei cilindri) și unul hidraulic, acționat cu ajutorul aerului comprimat, stocat într-un cilindru. Mașina rulează în modul zero emisii, animată doar de motorul hidraulic, de la pornire până la viteza de 70 km/h, după care intră în funcțiune și propulsorul pe benzină. Când viteza coboară la 70 km/h sau mai puțin, motorul pe benzină se oprește. Se obține astfel un consum mediu de carburant de 2,0 l/100 km.

Grupul PSA Peugeot-Citroen intenționează să introducă noul sistem de propulsie pe un automobil de serie în 2016, consumul mediu estimat fiind de 2,9 l/100 km pentru un Citroen C3 sau un Peugeot 208 de acest tip. Emisiile de CO2 ar urma să se cifreze la 69 g/km.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


9 − = sase