Pentru prima dată în România, BMW a prezentat un concept car. BMW i Vision Dee a fost prezent la Brand Minds, un important eveniment de business.
Brand Minds, cel mai mare business summit din Europa Centrală şi de Est, un eveniment care aduce la Bucureşti o serie de personalităţi internaţionale, a ajuns la a zecea ediţie. Încă de la început, BMW Group a fost alături de eveniment în calitate de Innovation Partner.
În acest an, BMW România a prezentat o serie de premiere inovative care au inclus prima prezentare a unui concept car BMW în România şi avanpremiera BMW X3 cu două luni înainte de debutul în showroom-urile din România.
BMW i Vision Dee
În prim plan a fost BMW i Vision Dee, un concept car ce a debutat la Consumer Electronic Show (CES) Las Vegas, în 2022. „Dee” – Digital Emotional Experience (Experienţă Emoţională Digitală) – ilustrează noi concepte şi tehnologii de interacţiune cu automobilul, menite să creeze o legătură şi mai puternică între oameni şi maşinile lor.
Un exemplu este un nou concept de BMW Head-Up Display, care se extinde pe toată lăţimea parbrizului, oferind o nouă perspectivă asupra următoarei generaţii de automobile. Din 2025, această soluţie unică în industrie va fi disponibilă la modelele Neue Klasse sub numele de BMW Panoramic Vision. Integrarea tehnologiei E Ink pe automobil este un alt reper şi a adus BMW o recunoaştere între cele mai bune inovaţii ale anului 2022 de către revista Time. E Ink, o tehnologie de popularizată de terminalele Kindle, este o soluţie de display care consumă energie numai pentru schimbarea imaginei afişate, asigurând astfel un consum minim de energie.
Integrarea soluţiei E Ink pe panourile de caroserie permite schimbarea culorilor caroseriei până la afişarea unor modele speciale. Suplimentar, pe BMW i Vision Dee este folosită pentru a crea interacţiuni cu utilizatorul aflat la exterior, inclusiv prin animarea “feţei” automobilului cu expresii umanizante: o privire care reacţionează la prezenţa umană din faţa automobilului.
Noul BMW X3
Un alt element al prezenţei BMW Group România la Brand Minds a fost prezentarea în premieră la un eveniment public în Uniunea Europeană a celei de-a patra generaţii BMW X3. Modelul a debutat în urmă cu 20 de ani şi este acum la a patra generaţie, peste 3,5 milioane de modele au fost livrate la nivel global.
Cea de-a patra generaţie BMW X3 vine cu o serie de motorizări benzină şi diesel. Electrificare este disponibilă pentru toată gama, folosind tehnologie mild-hybrid 48V pentru toate motoarele termice. Versiunea plug-in hybrid a noului BMW X3, oferă acum mai multă putere şi o creştere a autonomiei electrice (81-90 km în ciclu WLTP).
Foto: Ciprian Mihai
Vă recomandăm și:
Engage Racing prezintă BMW i4 Racing, un proiect Made in Romania
BMW X3: spectaculos, dinamic și cu un plus de autonomie. FOTO