MG3: motorizare hibrid pentru noul model de clasă mică

0
243

Compania britanică cu proprietar chinez MG a adus la Salonul Auto de la Geneva a doua generație a modelului MG3. Acesta va fi disponbil pe toate piețele europene inclusiv România.

Noul model de clasă mică MG3 va fi comercializat pe toate piețele europene, devenind un rival pentru alte modele populare ca Dacia Sandero, Toyota Yaris, Renault Clio sau Volkswagen Polo. Prima generație a modelului MG3 a fost comercializată doar în Marea Britanie.

MG3 vine cu un avantaj interesant, modelul fiind propus exclusiv cu un sistem de propulsie full hybrid ce combină propulsorul termic de 1.5 litri și 102 CP alături de un motor electric de 136 CP și o baterie de 1,86 kWh. Puterea totală a sistemului hibrid este de 194 CP, transmisia fiind asigurată de o cutie automată cu trei rapoarte. Modelul are tracțiune față.

Sistem full hybrid

Sunt disponibile 5 moduri de funcționare selectate automat de către sistemul hibrid: EV, Series, Series and Charge, Drive and Charge și Parallel. Se poate rula în mod electric până la epuizarea bateriei sau se poate folosi motorul termic pe post de generator pentru a alimenta cu energie motorul electric. Mai poate funcționa în același mod, dar încărcând și bateria în același timp. De asemenea, motorul termic poate antrena roțile față singur sau cu ajutorul celui electric. Consumul mediu oficial este de 4,4 litri/100 km. Cel de la volan poate alege dintre trei moduri de rulare: Eco, Standard și Sport.

MG3 poate accelera de la 0 la 100 km/oră în 8 secunde, iar viteza maximă este de 170 km/oră. Denumirea completă a modelului este MG3 Hybrid+, iar dimenisunile caroseriei sunt: lungime de 4113 milimetri, lățime 1797 de milimetri, înălțime de 1502 milimetri și un ampatament de 2570 de milimetri. De asemenea, noul model are o greutate totală de 1285 de kilograme, iar volumul portbagajului este de 293 litri.

Interior modern

La interior, MG3 a adoptat o serie de elemente împrumutate de la modelul electric MG4. Volanul este identic, la fel și selectorul rotativ pentru cutia de viteze automată. Planșa de bord este complet digitală cu ecran de 7 inchi, iar pe consola centrală avem un ecran tactil standard de 10,25 inchi, dar și o serie de butoane fizice amplasate sub ecranul central.

Noul model va fi disponibil din această vară și în România. Prețurile nu au fost comunicate, dar MG3 va beneficia de garanția de 7 ani sau 150.000 km.

Vă recomandăm și:

MG completează gama disponibilă în România cu SUV-ul electric ZS EV

MG Motor împreună cu Arsenal FC

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


9 − cinci =