Scădere abruptă a vânzărilor de mașini electrice în Germania

0
96
Sursa FOTO: Unsplash

Piața europeană a mașinilor electrice s-a „gripat”, mai ales în ultimele luni. De exemplu, potrivit datelor oficiale, în Germania vânzările de vehicule cu zero emisii au scăzut cu 30.6%.

Vânzările de mașini electrice au scăzut cu 30.6% în Germania

Aceste date sunt valabile pentru luna mai a anului 2024. Specialiștii susțin că această scădere are drept cauză principală faptul că Germania a eliminat complet subvențiile pentru achiziția de mașini electrice. În plus, cererea de mașini cu zero emisii a scăzut semnificativ în ultima perioadă. Nu doar în unele țări ci la nivel global. Acest lucru se datorează, în mare parte, reducerii sau chiar eliminării subvențiilor acordate pentru achiziția de mașini noi electrice.

Germania se află în a doua categorie, tocmai de aceea vânzările de mașini electrice au scăzut foarte mult. Cele mai recente date arată că, în luna mai, vânzările de electrice au scăzut aici cu 30.6%, comparativ cu aceeași lună din 2023. Nemții au înmatriculat în total 236.425 de mașini.

Dintre acestea, 38% au fost reprezentate de mașini echipate cu motoare pe benzină, o creștere de 2.1%. Locul secund a fost ocupat de mașinile diesel: înmatriculările au crescut cu 3.2% în cazul lor, iar cota de piață a fost de 19%, conform heiseonline.de.

Ce mașini au înmatriculat s-au înmatriculat cel mai mult în Germania

Comparativ cu anul trecut, germanii au înmatriculat cu 70.9% mai multe mașini Peugeot și cu 51.6% mai multe exemplare MG. De asemenea, înmatriculările de mașini Opel au crescut cu 29.3%.

Scăderi destul de mari au înregistrat mărcile premium BMW (-32.5%), Mercedes-Benz (-28.9%) și Audi (-17.7%), în timp ce vânzările brand-ului american au scăzut cu 64% în luna mai.

Sursa FOTO: Unsplash

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


sapte × 9 =