Audi Q4 55 e-tron – SUV pe plus

0
328

De pe tărâmul Unchiului Sam, Audi anunță că în prima jumătate a acestui an, modelul Q4 50 e-tron devine Q4 55 e-tron. Nu este doar o simplă schimbare de indicativ, ci vine cu suspensia și direcția revizuite, o autonomie crescută și cu roți disponibile de 21 de țoli.

Actualizări ale bateriei

Audi Q4 55 e-tron dispune de o baterie de 82 kWh (brut), care furnizează 77 kWh de energie electrică (net). Inginerii de la Audi au optimizat celulele bateriei pentru creșterea capacității de încărcare rapidă la CC, astfel încât durata de încărcare de la 10 la 80% să se facă inițial în aproximativ 28 de minute. Q4 55 e-tron quattro atinge acum o putere maximă de încărcare la CC de 175 kW, față de cei 150 kW ai lui Q4 50 e-tron.

Partea bună este că planificatorul de rute al e-tron prioritizează, de asemenea, instalațiile publice de încărcare rapidă la CC și va precondiționa termic bateria asigurându-se că se va încarca cât mai repede posibil odată conectată la stație. Faza tare este că pentru prima dată, Audi Q4 55 e-tron dispune și de post-condiționarea sistemului de management termic al vehiculului, în care bateria se răcește dacă depășește un prag de temperatură definit după perioada de conducere sau încărcare.

Plusuri peste tot

Audi a extins performanțele reale ale SUV-ului rebotezat Q4 55 e-tron, care beneficiază acum nu doar de un surplus de putere și de un confort îmbunătățit la rulare, ci și de o autonomie crescută. Noua variantă e-tron atinge o autonomie estimată de 415 km, cu 35 mai mulți față de actualul Q4 50 e-tron.

De altfel, Audi Q4 e-tron 55 dispune de un motor electric sincron cu excitație permanentă (PSM) actualizat, care este dispus pe puntea spate pentru o eficiență și o putere mai mare.

Puterea maximă obținută este acum de 335 CP, o creștere cu 40 CP față de varianta anterioară. Canalizată prin sistemul său standard de tracțiune integrală quattro, puterea suplimentară aduce o scădere de aproape o secundă ajungând la 5 s, față de 5,8 s, în sprintul său până la 97 km/h.

Noul motor electric spate beneficiază, de asemenea, de managementul termic optimizat pentru o eficiență mai mare. Datorită geometriei și aranjamentului roților dințate în transmisie, precum și a componentelor cu formă specială pentru transportul și distribuirea uleiului, temperaturile din grupul de propulsie rămân stabile. Circuitul de răcire, la rândul său, asigură controlul temperaturii uleiului. Iar includerea unei mantale de răcire cu apă pe exteriorul statorului contribuie și ea la îmbunătățirea managementului termic.

Răspunsul direcției s-a îmbunătățit împreună cu confortul la rulare. „De vină” sunt noile setări ale suspensiei care îmbunătățesc echilibrul SUV-ului cu un confort sporit, condus dinamic și stabilitate. Caracteristicile de direcție și reglarea suspensiei au fost adaptate special, rezultatul însemnând o amortizare armonioasă, un răspuns îmbunătățit al direcției și un control mai strict al sarcinii. În plus, oferă acum un set nou de jante de 21 țoli, „îmbrăcate” cu anvelope all-season de 235/45 R21 față și 255/40 R21 spate, pentru un aspect și mai sportiv.

Vă mai recomandăm și:

Audi Q6 e-tron va debuta în 18 martie

Audi RS 6 Avant GT – Apogeul unei serii

Audi RS 6 Avant GT – Apogeul unei serii

Audi Q2 – un model electric surpriză

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


+ 5 = paisprezece