McLaren hyperbike

0
177

Febra celor două roți i-a cuprins și pe cei de la McLaren și nu oricum. Constructorul de supercaruri de lux își inaugurează propria eră a… hiperbicicletelor electrice!

Cei de la McLaren s-au gândit că o sursă de inspirație, precum supercarurile premiate ale companiei, este tocmai bună pentru o gamă de patru biciclete într-o ediție limitată. Este un gest de polivalență a englezilor care extind pentru prima dată designul și tehnologia McLaren, extrem de concentrate pe performanță, în lumea vehiculelor cu două roți electrice. Adică sunt proiectate de aceleași echipe „responsabile” de supermașinile din portofoliu, cum ar fi supercarul hibrid electrificat ușor McLaren Artura. Prin urmare și primele e-biciclete vor beneficia de atributele emblematice ale constructorului englez, cum ar fi folosirea fibrei de carbon și electrificarea de nouă generație oferind astfel experiența de înaltă performanță autentică renumelui McLaren. Mai mult, motorul puternic al bicicletelor electrice le îmbunătățește raportul mare putere/greutate, un atribut esențial reflectat în dezvoltarea fiecărui supercar McLaren.

Patru modele distincte au fost realizate – Extreme 600, Extreme 250, Sport 600 și Sport 250 – încât fiecare să ofere cea mai bună călătorie pe două roți, fie pe străzile orașului, pe trasee off-road sau pe trasee montane. Iar variantele „Extreme 600 și Sport 600”, concurează pentru titlul de cele mai puternice biciclete electrice legale din lume, cu până la 600 W și 161 Nm de cuplu. Partea tare este că în modul Race se obțin până la 852 W de putere și o viteză maximă de 32 km/h.

Și încă ceva, Extreme 600W și Extreme 250W dispun de transmisie SRAM wireless XX Eagle Transmission cu 12 trepte, iar Sport 600W și Sport 250W dispun de transmisie mecanică SRAM GX Eagle cu 12 viteze.

Consolidând și mai mult legătura cu supercars, echipa de design McLaren a conceput un afișaj digital inovator a cărui grafică le imită pe cea a afișajelor șoferului mașinilor. Asigurând implicarea maximă a pilotului și ușurința în utilizare, informațiile de telemetrie, inclusiv viteza, durata de viață a bateriei și autonomia sunt afișate pe un panou LCD color integrat pe ghidon.

Ca și în cazul mașinilor McLaren, există o gamă de cinci moduri de putere, selectabile prin afișajul digital de pe cockpitul integrat:

  • Oprit – fără asistare motor;
  • Eco – economie de energie în călătoriile lungi;
  • Trail – oferă echilibru între putere și eficiență;
  • Sport – putere suplimentară atunci când traseul o cere;
  • Race – Putere maximă și cuplu maxim.

Dintre cele patru, două biciclete de munte electrice sunt disponibile în număr limitat. Despre prima englezii n-au răsuflat decât că este o versiune hardtail de 29”… și cam atât. În schimb a doua este o versiune cu suspensia completă, cu roată față de 29” și cursa furcii de 160mm, iar roata spate este de 27,5”, cu o cursă a amortizorului de 145 mm. De preț n-au pomenit nimic.

Vă recomandăm și:

McLaren Artura Spider – Experiențe în aer liber

McLaren P1: Hypercarul original

McLaren M50 Artura: King Artura

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


9 − = cinci