Nu este deloc o glumă, dar sunt șanse mari să nu fie decât o strategie de marketing. Compania Nissan a lansat un parfum cu miros de anvelope.
Nissan a creat într-un laborator din Shanghai un miros care îmbină mirosul de anvelope cu cel de flori de cireș
Produsul a fost lansat înaintea cursei de Formula E de la Shanghai, competiție programată să se desfășoare în perioada 25-26 mai. Parfumul se numește „Smell My Dust” și conține chiar conține particule de praf de cauciuc pentru a obține acest miros.
„Noul parfum al echipei Nissan Formula E combină tonurile de Sakura (n.r flori de cireș), floarea afișată pe mașini, cu mirosul de resturi de cauciuc de la mașinile de curse Nissan e-4ORCE 04 pentru a crea o combinație surprinzătoare”, se spune în comunicatul oficial.
Interesant este faptul că „Smell My Dust” nu este primul parfum lansat de Nissan, o companie care oferă alte opt arome, care se comercializează pe un site special. Câteva dintre parfumurile vândute de marca japoneză poartă numele unor modele celebre, precum GT-R, Patrol, 350Z și Armada.
- Citește și: Stăpânul mirosurilor
Deși jurnaliștii spun că este vorba doar despre o strategie de marketing se pare că oficialii companiei Nissan iau în calcul să producă acest parfum, în scopul comercializării.
- Citește și: Nissan Evo Concept